توضیحات
در چهارمین قسمت از این مجموعه به بررسی یکی از نیروهای تاثیرگذار و انقلابی در ضبط موسیقی میپردازیم: الکتریسیته؛ الکتریسیته روشهایی به وجود آورد برای کنترل و ضبط صداهایی که تا پیش از آن هرگز شنیده نشده بودند.
در این قسمت به بررسی اتفاقهای زنجیرهای ناشی از اختراع گیتار برقی و همچنین سینتیسایزر در روند تحولات موسیقی و ضبط آن میپردازیم.
از «دلتا بلوز» و «شیکاگو بلوز» گرفته تا گروه «رولینگ استونز» و «جیمی هندریکس».
از «استیوی واندر» و «دهو» تا «EDM» (موسیقی رقص الکترونیک).
در چهارمین قسمت این مجموعه با روندی آشنا میشویم که علم و مهندسی در تولید صدا نقش مهمی ایفا کردند.
هنرمندان برجسته و آهنگهای این قسمت: گیتار برقی و داستان چگونگی تاثیرگذاری آن در تحولات موسیقی در دستان افرادی مانند: «مادی واترز»، «جیمی هندریکس» و «کیت ریچاردز» در «رولینگ استونز» مصاحبه با: «جف بک»، «دان واس» و «دن آورباک» از «بلک کیز» آهنگها:«Purple Haze» و «Can’t Get No Satisfaction» «استیوی واندر» و داستان خلق پنج آلبوم در دههی هفتاد مصاحبه با «باب مارگلف» (مهندس صدابرداری)، «Greg Phillinganes» و «Questlove» آهنگ ها: «Living for the City»، «Superstition» و «You Are the Sunshine of My Life» تولیدکنندههای موسیقی: «Glyn Johns» و «Roger Daltrey» از «د هو» و هم چنین «پیت تاونزند» درباره استفادهی «Baba O’Riley» از سینتی سایزر «Giorgio Moroder»، تولیدکنندهی موسیقی دربارهی خلق اثر پرطرفدار دیسکویی «I Feel Love» از «دانا سامر» صحبت میکند.
«مارک مادرزبا» و «Devo» «بلک کیز» مصاحبهها: «دن آورباک» و «پاتریک کارنی» از «بلک کیز» آهنگها: «Too Afraid to Love You» و «Lonely Boy»
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.