دانلود مستند آخرین قرار و ناگفته های زندگی علی انصاریان

تماشای زندگی هنری و ورزشی مرحوم علی انصاریان با دانلود مستند آخرین قرار به همراه صحنه هایی کمتر دیده شده از زندگی خصوصی این فوتبالیست
دانلود مستند آخرین قرار علی انصاریان
فهرست مطالب

مستند آخرین قرار براساس زندگی هنری و ورزشی مرحوم علی انصاریان توسط سعید چاری در 102 دقیقه، تهیه و منتشر شده است.

مستند آخرین قرار علی انصاریان

مستند آخرین قرار (Last appointment)، با موضوع زندگی نامه علی انصاریان تهیه شده است. مستند آخرین قرار در سال 1401 توسط سعید چاری، کارگردانی شده و در سال 1402، منتشر شده است. مستند زندگی علی انصاریان، زندگی ورزشی و هنری وی را روایت کرده و به صورت آنلاین به نمایش درآمده است. زندگی ورزشی و هنری مرحوم علی انصاریان در قالب یک مستند 102 دقیقه ای ساخته شده است. زندگی 43 ساله علی انصاریان در مستند، روایت شده است. علی انصاریان علاوه بر آن که یک فوتبالیست موفق بود، یک مجری تلویزیون و یک بازیگر محبوب هم بود. وی متولد 14 تیر ماه 1356 بود و در 15 بهمن ماه 1399 بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19، پس از گذشت دو هفته در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

در ابتدای مستند آخرین قرار، راوی از کارگردان می پرسند که آخرین تصویر ثبت شده از مرحوم علی انصاریان، چیست؟ آخرین تصویر ثبت شده از علی انصاریان در دوران زندگی وی، برنامه دربی می باشد. کارگردان و راوی، صحبت های خود را ادیت می کنند و به روز خاکسپاری علی انصاریان اشاره می کنند. بله! آخرین تصویر به جا مانده از علی انصاریان، روز خاکسپاری او می باشد.

زندگی ورزشی علی انصاریان

در مستند آخرین قرار به زندگی ورزشی علی انصاریان اشاره شده است که فعالیت خود را در سال 1375 از باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شروع کرد. در نهایت، در سال 1390، علی انصاریان در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کرد. حاشیه سازترین تصویری که ورزشی ها از علی انصاریان به خاطر دارند، انتقال وی از پرسپولیس به استقلال بود! در دنیای فوتبال به علی انصاریان، یاغی می گفتند و او را یاغی گر می دانستند. انتقال علی انصاریان از پرسپولیس به استقلال، شوک بزرگی بود، چرا که علی انصاریان، عاشق پرسپولیس بود. علت انتقال وی، لیستی بود که از سمت باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود و اسم علی در لیست فصل جدید، نبود.

مستند آخرین قرار
مستند آخرین قرار

در مستند زندگی علی انصاریان، صفر تا صد ماجرای انتقال علی انصاریان از پرسپولیس به استقلال، شرح داده شده است. تمام ابعاد و زوایای مختلف زندگی ورزشی علی در مستند، به نمایش گذاشته شده است. در طول مستند آخرین قرار، بارها به محبوبیت علی انصاریان در دنیای ورزشی اشاره می شود. دوستان و هم بازیان علی انصاری، زندگی ورزشی و فوتبالی وی را تعریف می کنند. علی انصاریان محدود به پرسپولیس یا محدود به استقلال نیست! علی انصاریان یک فوتبالیست محبوب و دوست داشتنی بود که نام وی در قلب تمام مردم ایران، ریشه کرده است. ورود علی انصاریان به دنیای هنری به محبوبیت وی، افزود. هر چند علی انصاریان، چند سالی می شود که فوت شده ولی در قلب ما است.

کات اول مستند آخرین قرار

هر چند در مستند زندگی علی انصاریان، به باشگاه هایی که وی در آن ها فعالیت داشته، حرفی به میان نیامده ولی باید گفت که از سال 75 تا 77، علی انصاریان در فجر سپاسی حضور داشت. از سال 77 تا 82 را در پرسپولیس و سال 83 را در سایپا گذراند و مجدد به پرسپولیس بازگشت و از سال 83 تا 85 در پرسپولیس حضور داشت. از سال 85 تا 86 را در استقلال تهران گذراند. از 86 تا 87 در استیل آذین، 87 تا 88 در استقلال اهواز، 88 تا 89 در گسترش فولاد و 89 تا 90 را هم در شهرداری تبریز گذراند. در نهایت، در سال 90 در شاهین بوشهر، حضور پیدا کرد و از دنیای فوتبال برای همیشه، خداحافظی کرد.

زندگی هنری علی انصاریان

در مستند آخرین قرار به زندگی هنری علی انصاریان هم اشاره شده است. علی انصاریان به خنده رویی و شوخ طبعی، مشهور بود. علی انصاریان، بعد از خداحافظی از فوتبال به صورت رسمی وارد دنیای تلویزیون و سینما شد. علی انصاریان در 28 فیلم سینمایی، ده ها سریال تلویزیونی و یک فیلم کوتاه حضور پیدا کرد. یکی از فیلم های سینمایی وی، “کاپیتان امیر” است که در مستند به آن اشاره شده است. سریال هایی که علی انصاریان در آن ها حضور داشت به شرح “سرزده”، “87 متر”، “زندگی از نو”، “دست پخت های خودمانی”، “کیمیا”، “محکومین”، “خانه اجاره ای”، “چارخونه”، “غنچه های سحر”، “نقطه چین” و “زیر آسمان شهر” می باشد. علاوه بر این ها، علی انصاریان تهیه کنندگی سه فیلم سینمایی “کلاف”، “هدیه” و “حکم تیر” را برعهده داشته است.

مستند زندگی علی انصاریان
مستند زندگی علی انصاریان

در مستند آخرین قرار، فیلم “کاپیتان امیر” مورد بررسی قرار گرفته است. ناگفته نماند که علی انصاریان در سال 2018 میلادی با بازی در فیلم “کاپیتان امیر” به سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان راه یافت. در این جشنواره از علی انصاریان تقدیر شد. علاوه بر موارد ذکر شده، علی انصاریان در خرداد سال 90، ترانه ای به نام “شدید” سرود و وارد بازار موسیقی کرد. هر چند پس از آن، علی انصاریان، موسیقی را ادامه نداد ولی تجربه ای در زمینه خوانندگی دارد. در تاریخ 16 خرداد 1400، 4 ماه پس از درگذشت علی انصاریان، وی به عنوان بهترین هنرپیشه مرد برای بازی در فیلم سینمایی “کولبرف” پوریا حیدری اوره، انتخاب شد و لوح تقدیری از جشنواره فیلم بلغارستان به خانواده علی انصاریان عرضه شد. غمگین ترین اتفاقی که پس از فوت علی انصاریان افتاد، پخش “همرفیق” شهاب حسینی بود.


تماشای آنلاین و دانلود مستند آخرین قرار

مستند آخرین قرار در هیچ شبکه ای، پخش نشده است. برای تماشای مستند زندگی علی انصاریان بایستی از طریق وب سایت های فیلم و سریال ایرانی، اقدام نمایید. نسخه رایگان مستند آخرین قرار را فقط می توانید در یوتیوب پیدا کنید. در وب سایت های فیلم و سریال ایرانی هم می توانید نسخه پولی این مستند را دانلود کنید. این سبک مستند، برای طرفداران تهیه و تولید شده است تا بتوانند با تماشای آن، مرحوم علی انصاریان را یاد کنند و وی از خاطره ها، فراموش نشود. برای تماشای رایگان مستند زندگی علی انصاریان می توانید یا به یوتیوب مراجعه نمایید و یا از طریق گوگل، به ویدیوی داخل یوتیوب دسترسی پیدا کنید. ناگفته نماند که در این صورت برای تماشای مستند آخرین قرار به فیلترشکن نیاز دارید.

دسترسی به مستند آخرین قرار به دلیل آن که به تازگی رونمایی شده است، محدود می باشد.


پرسش های پرتکرار پیرامون مستند آخرین قرار

علی انصاریان چه زمانی به فوتبال علاقه‌مند شد؟

علی انصاریان از سنین کودکی به فوتبال علاقه‌مند شد و همواره رویایی برای این داشت که یک روز به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در تیم ملی ایران بازی کند. او در سن ۱۳ سالگی وارد آکادمی فوتبال پرسپولیس شد و از آنجا شروع به پیشرفت کرد.

علی انصاریان چه دستاوردهایی در فوتبال داشته است؟

او به عنوان یکی از برترین مهاجمان در تاریخ فوتبال ایران شناخته می‌شود و در تیم ملی ایران و تیم‌های باشگاهی خود بسیاری از گل‌های زیبا و تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه داشته است. او همچنین در برخی از مسابقات بین‌المللی و بازی‌های مهم تاریخ فوتبال ایران نقش کلیدی داشته است.

علی انصاریان چه تأثیری بر رشد و پیشرفت فوتبال ایران داشته است؟

علی انصاریان با شخصیت قوی و رهبری که دارد، بر روی تیم‌هایی که بازی می‌کند، تأثیر مثبتی می‌گذارد و بازیکنان جوان را به رشد و پیشرفت تشویق می‌کند.

آیا علی انصاریان در زمینه‌های دیگری هم فعالیت داشت؟

او به عنوان سفیر خیریه‌های مختلف نیز فعالیت می‌کرد و به کمک به افراد نیازمند و حمایت از آنها می‌پرداخت.

مستند آخرین قرار
دانلود مستند آخرین قرار علی انصاریان 2

دانلود بهترین مستند های فوتبالی

مستند محمد صلاح: داستان ساحر فوتبال

دانلود مستند محمد صلاح: داستان ساحر فوتبال از مجموعه ویژه برنامه با دوبله شبکه من و تو

مستند محمد صلاح: داستان ساحر فوتبال

مستندی ساخت سال ۲۰۱۸ شبکه چهار تلویزیون بریتانیا به کارگردانی «دکلان جانسن» است.
افرادی چون «محمد صلاح»، «یورگن کلوپ» و «گری لینکر» در این مستند به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در این مستند، خانواده و دوستان فوتبالیست مشهور مصری «محمد صلاح» خاطرات و تجربیاتی که منجر به موفقیت او شده را مرور می‌کنند.

دانلود مستند دیوید بکهام؛ به نام فوتبال

دانلود مستند دیوید بکهام؛ به نام فوتبال از مجموعه ویژه برنامه

مستند دیوید بکهام؛ به نام فوتبال

دیوید بکام می‌خواهد در هفت قاره‌ی زمین فوتبال بازی کند و پس از آن به موقع برای بازی فوتبال برای کمک به صندوق کودکان سازمان ملل به الدترافورد بازگردد.
در این برنامه شاهد صحنه‌های جالبی از چالش‌برانگیز‌ترین و زیبا‌ترین بازی‌های فوتبال در برخی از دورافتاده‌ترین مناطق جهان خواهیم بود.
دیوید بکام در این سفر دور دنیا متوجه خواهد شد که برای برخی از مردم سراسر دنیا که او ملاقات‌شان می‌کند، تا چه اندازه بازی فوتبال اهمیت دارد.
او هم‌چنین حقایق مهمی را در رابطه با خود این بازی می‌آموزد: این بازی توانایی ویژه‌ای برای متحد کردن مردم در سراسر جهان دارد.
او سه بازی اول خود را در کشورهایی انجام می‌دهد که در آن‌ها سفیر یونیسف است: در جنگل‌های قبایل پاپوآ در گینه نو، کودکان یک مدرسه آسیب‌دیده از زلزله در نپال و فوتبالیست‌هایی از سه کشور آفریقایی در کمپ پناهندگان در صحرایی در جیبوتی.
او پس از آن به آرژانتین پرواز می‌کند؛ جایی که او در حومه‌ی بوینوس آیرس با گروه و تیم جوانان باشگاه فوتبال بوکا جونیورز بازی می‌کند.
پس از آن به سرزمین یخبندان جنوبگان می‌رود تا با یک تیم بین‌المللی فوتبال بازی کند.
دیوید بکام در ادامه‌ی سفرهایش به میامی در ایالات متحده می‌رود تا در یک بازی شبانه بر بالای یک آسمان‌خراش با تیم فوتبال زنان دانشگاه میامی شرکت کند و پس از آن به اُلدترافورد در منچستر برای مسابقه با تیم ستاره‌های جهان می‌رود؛ جایی که سر الکس فرگوسن هم به عنوان مدیر تیم او حضور دارد.
در این برنامه‌ی منحصر‌به‌فرد و هیجان‌انگیز شاهد چالش دیوید بکام در عرصه‌ای که به آن عش می‌ورزد یعنی فوتبال، خواهیم بود: عشق او و همه جهان به بازی فوتبال.

دانلود مستند دیوید بکام: بدنام

دانلود مستند دیوید بکام: بدنام از مجموعه ویژه برنامه با دوبله شبکه من و تو

مستند دیوید بکام: بدنام

نگاهی به زندگی حرفه ای یکی از معروف ترین بازیکنان سابق فوتبال، دیوید بکهام که با بازی در چندین تیم تبدیل به پول ساز ترین فوتبالیست جهان شد و…

دانلود مستند رونی

دانلود مستند رونی از مجموعه ویژه برنامه با دوبله شبکه من و تو

مستند رونی

روایت زندگی حرفه ای بازیکن سابق فوتبال، وین رونی که از سن ۱۶ سالگی پا به این حرفه گذاشت و به بهترین گلزن منچستریونایتد و انگلیس تبدیل شد و…

دانلود مستند بابی رابسون: فراتر از یک مربی

دانلود مستند بابی رابسون: فراتر از یک مربی از مجموعه ویژه برنامه با دوبله شبکه من و تو

مستند بابی رابسون: فراتر از یک مربی

این فیلم مستند در مورد زندگی بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال انگلیس یعنی بابی رابسون ، یکی از شخصیت‎های الهام‎بخش و تاثیرگذار ورزشی می‎باشد.
او در بیش از ۶۰۰ بازی حرفه‌ای که داشت بیش از ۱۰۰ گل به ثمر رساند.
رابسون در سال ۱۹۹۱ به سرطان مبتلا شد.
در سال ۲۰۰۷ سرطانش به اوج رسید و سرانجام در سال ۲۰۰۹ درگذشت و…

دانلود مستند دیگو مارادونا

دانلود مستند دیگو مارادونا از مجموعه ویژه برنامه با دوبله شبکه من و تو

مستند دیگو مارادونا

این فیلم مستند جذاب و تماشایی، با نمایش تصاویر آرشیوی هرگز دیده نشده، اوج موفقیت حرفه‌ای دیگو مارادونا ستاره آرژانتینی ورزش فوتبال را طی دهه ۱۹۸۰ میلادی به نمایش درمی‌آورد و…

دانلود مستند زندگی لیونل مسی

دانلود مستند زندگی لیونل مسی از مجموعه ویژه برنامه با دوبله شبکه من و تو

مستند زندگی لیونل مسی

در این مستند به زندگی لیونل مسی، نابغه آرژانتینی باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا پرداخته می شود.
از سن شش سالگی و زمانی که او در عضویت تیم نونهالان باشگاه نیواولدبویز بوده تا زمانی که با کسب توپ طلای چهارم، خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این رشته ورزشی معرفی می کند.

دانلود مستند رونالدو

دانلود مستند رونالدو از مجموعه ویژه برنامه با دوبله شبکه منوتو

مستند رونالدو

پیرس در شهر تورین ایتالیا با بزرگترین ستاره ورزش جهان، یعنی کریستین رونالدو، گفتگو می‌کند.
رونالدو در اینستاگرام نزدیک به 180 میلیون فالوور دارد، برای تیم یوونتوس بازی می‌کند و از نظر خیلی از افراد یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است.
اما، همانطور که استعداد فوق‌العاده او صفحات ورزشی روزنامه‌ها را از آن خود می‌کند، زندگی شخصی‌اش نیز در صفحات اول قرار می‌گیرد.
در این مصاحبه انحصاری که در سپتامبر 2019 انجام شده است، پیرس درباره زندگی رونالدو از زمانی که در شهر فقیرنشین مادیرا زندگی می‌کرده با او صحبت می‌کند.
همچنین پیرس درباره ادعای تجاوز جنسی‌ای صحبت می‌کند که اخیرا در سرفصل اخبار سراسر جهان قرار گرفته بوده و فاش می‌کند که چگونه اتهامات جنایی او اخیرا توسط دادستان‌های آمریکا رد شده‌اند.
پیرس درباره تاثیر این اتهامات بر او و خانواده‌اش در گذشته و حال می‌پرسد.
این اولین باری است که رونالدو مصاحبه مهم و این چنینی انجام داده است، به صورتی که بنشیند و به سوالات پاسخ دهد.
برای همین این مصاحبه فرصتی برای جهان است که تا واقعا کریستیانو رونالدو را در پس تیتر خبرها بشناسند، آن هم به کمک مصاحبه‌کننده‌ای که هیچ‌کس از سوالات صریح او در امان نیست.

دانلود مستند خدایان فوتبال

دانلود مستند دیوید بکام در برابر گرت بیل از مجموعه خدایان فوتبال

دانلود مستند خدایان فوتبال

مستد خدایان فوتبال یک برنامه‌ی جدید، جذاب و تماشایی برای علاقه مندان فوتبال است. این برنامه در یک فرمت کاملا جدید و منحصر به فرد تلویزیونی ساخته شده و در آن همراه با اسطوره‌های تاریخ فوتبال مانند جان فرانکو زولا، لوتار ماتیوس، رایان گیگز و گری لینکر که در یک پنل حضور دارند، با بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال و مهارت‌هایشان آشنا می‌شویم و آن‌ها را آنالیز می‌کنیم.

در این برنامه همچنین با نظرات این کارشناسان درباره‌ی بحث‌برانگیزترین و جنجالی‌ترین رخدادهای جهان فوتبال نیز آشنا خواهیم شد.

دانلود مستند پدرخوانده های فوتبال

پدرخوانده های فوتبال

پدرخوانده های فوتبال

رمزگشایی از دنیای واقعی فوتبال در دیدار و گفت‌و‌گو با تاثیرگذارترین و موفق‌ترین مدیران فوتبال یا همان پدرخوانده های فوتبال امروز؛ مدیرانی پرمشغله که همیشه در حال سفر بوده‌اند اما حالا داوطلبانه و بیشتر از همیشه، درباره‌ی دنیای فوتبال و کارهایشان صحبت می‌کنند.

در این برنامه‌ی دیدنی و جذاب شاهد مصاحبه‌ی «جف شریوز»، گزارشگر و کارشناس فوتبال شبکه‌ی ورزشی «اسکای اسپرت» با با موفق‌ترین مدیران فوتبال در دوران معاصر خواهیم بود.

دانلود مستند بهترین لحظه های فوتبال

دانلود مستند بهترین لحظه های فوتبال با دوبله فارسی شبکه منوتو

بهترین لحظه های فوتبال

در مستد بهترین لحظه های فوتبال با داستان‌های جذاب مربوط به بهترین و جنجالی‌ترین لحظه‌های تاریخی دنیای فوتبال در هفتاد سال گذشته و در سراسر جهان آشنا می‌شویم؛ از داستان نبرد بهترین تیم ملی فوتبال کشور برزیل در جام جهانی ۱۹۷۰ با تیم ملی آرژانتین، که با قهرمانی برزیل به پایان رسید تا ماجراها و داستان‌هایی که منجر به قهرمانی تیم ملی آرژانتین، هشت سال پس از آن شد…

از ظهور پرهیجان و توفانی تیم ملی کامرون در جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا، و نبرد تیم ملی آلمان غربی وانگلستان در تورین گرفته تا حضور سه بازیکن برتر جام جهانی ۱۹۹۸ یعنی: زین الدین زیدان، رونالدو لوئیز نازاریو ده لیما و دیوید بکام.


سایت دانلود مستند

سایت تی‌ وی علاوه بر دانلود مستند های فوتبالی نظیر بیرو و مستند من جورجینا هستم، امکان دانلود مستند با موضوعات متفاوت را برای علاقه مندان فراهم کرده است.


عبارات کلیدی مرتبط با این نوشته: مستند آخرین قرار, مستند آخرین قرار علی انصاریان, دانلود مستند آخرین قرار, دانلود مستند آخرین قرار علی انصاریان, فیلم مستند آخرین قرار, مستند علی انصاریان, مستند علی انصاریان عادل فردوسی پور, دانلود مستند علی انصاریان, فیلم مستند علی انصاریان, مستند زندگی علی انصاریان, مستند آخرین قرار علی انصاریان

TVmostanad
TVmostanad

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید. در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد. برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره تی وی مستند

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید.

در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد.

برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

بقیه شو اینجا بخون…

آخرین مطالب بلاگ