مستند گرند تور (تور بزرگ) + دانلود رایگان همه فصل ها

دانلود رایگان همه فصل ها و قسمت های مستند گرند تور با اجرای جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می با دوبله و زیرنویس فارسی
مستند گرند تور The Grand Tour
فهرست مطالب

مستند گرند تور (The Grand Tour) که در ایران با نام سفر بزرگ محبوب شده است، یک مجموعه تلویزیونی برای سرویس ویدیویی آمازون می باشد. مستند گرند تور توسط جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، اجرا شده است. جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، پس از آن که از برنامه تخت گاز شبکه bbc جدا شدند، به مستند گرند تور ملحق شدند. برنامه تلویزیونی گرند تور توسط آمازون پرایم تهیه و منتشر شد. مستند تور بزرگ، ترکیبی از ضبط پخش زنده و بخش های از پیش تولید شده، می باشد. محتوای مستند سفر بزرگ، آزمایش خودروها و اتومبیل ها می باشد که بخش آزمایش آن، در خارج از استودیو ضبط می شود و بخش گفت و گو در داخل استودیو به صورت زنده، ضبط می گردد.

معرفی مستند گرند تور

مستند گرند تور شامل 5 فصل می شود که فصل اول 13 قسمت، فصل دوم 11 قسمت، فصل سوم 14 قسمت، فصل چهارم 3 قسمت و فصل پنجم 2 قسمت است. البته، ناگفته نماند که مستند سفر بزرگ هنوز به پایان نرسیده است و ادامه دار می باشد. درون مایه این مستند، طنزپردازی و شوخی های مجری ها می باشد. ایده ساخت مستند گرند تور پس از استعفای جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می از برنامه تخت گاز، شکل گرفت. در ابتدا، جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، قرارداد 3 ساله ای را با آمازون پرایم بستند و متعهد شدند که در این مدت زمان، 36 قسمت برنامه تولید کنند ولی تا به امروز، 43 قسمت از این برنامه ضبط و ارائه شده است و هم چنان هم ادامه دارد.

تمرکز مستند تور بزرگ بر نقد خودروها، موضوعات مرتبط به خودروها و حتی زمان گیری دور پیست افراد مشهور می باشد. تمام این مسابقه ها و چالش ها به صورت دلنشین و مهیجی تهیه شده اند.

مستند گرند تور
مستند گرند تور

محتوای مستند گرند تور

مستند گرند تور از فصل اول تا فصل سوم به صورت هفتگی در شبکه آمازون پرایم پخش می شد. علاوه بر این، پس از فصل سوم، تغییراتی در ساخت برنامه صورت گرفت و حضور مهمانان به صورت کامل، حذف شد. در فصل یک، بخش های داخل استودیو در یک چادر (خیمه بزرگ) قابل حمل چیده شده بود و این امکان فراهم بود که آن را به مناطق مختلف، ببرند. به عبارتی، حمل و نقل آن، ساده و راحت بود تا این که تصمیم گرفتند این چادر را در مکان ثابتی در منطقه کاتسوالدز، برپا کنند. در قسمت پایانی فصل سوم، دستاورهای فصل 1، 2 و 3 به نمایش در آمد که یکی از مجری ها (جرمی کلارکسون) به گریه افتاد.

فصل چهارم مستند گرند تور به صورت ویژه ای (سفر و ماجراجویی) پخش شد که همین تنوع در ضبط، مخاطبان زیادی را جذب کرد. دقیقا در هنگام ضبط فصل چهارم، ویروس کرونا در سراسر دنیا شیوع پیدا کرد و به همین علت، انتشار فصل چهارم مستند تور بزرگ با تاخیر همراه بود. ناگفته نماند که در فصل چهارم دیگر خبری از چادر و خیمه نبود و تمام قسمت ها در سفر ضبط شدند. فصل پنجم به تازگی منتشر شده اند و فعلا، دو قسمت آن منتشر شده است. خبرها حاکی از انتشار دو قسمت دیگر هم هستند تا فصل پنجم در 2024 به پایان برسد.

یکی از چالش های مستند گرند تور در فصل پنجم می باشد که در حین فیلمبرداری فصل پنجم، یکی از مجری ها، جیمز می، با خودروی Mitsubishi Lancer Evolution VIII با سرعت 65 کیلومتر در ساعت به دیوار برخورد می کند. در این میان، دنده جیمز می، شکسته می شود. پس از این اتفاق، جیمز می، به بیمارستان منتقل می شود.

مسیر مستند تور بزرگ

در فصل های اولیه مستند گرند تور، تیم سازنده مستند، پیست آزمایشی اختصاصی را در فرودگاه قدیمی روتن در نزدیکی روستای روتن ساختند. هدف دسترسی مجری های برنامه به پیست آزمایشی بود تا بتوانند هم زمان خودروها را بررسی کنند. طرح مسیر اولیه شامل 2 حلقه با یک پیچ بزرگ و یک پیچ کوچک می شود که یک مسیر مستقیم بین این دو حلقه قرار دارد.

مستند تور بزرگ
مستند تور بزرگ

طرح اولیه مشابه ساختار ویروس ابولا بود و از این جهت، اسم این پیست آزمایشی را ابولادروم گذاشتند. ابولادروم برای به چالش کشیدن خودروها، طرح فوق العاده ای داشت که در بخش های مختلف آن، طنز هم قاطی شده بود. در برخی از بخش ها، طنزی چون “مستقیم نیست”، “نام شما اینجا”، “خانه پیرزن”، “ایستگاه فرعی” و “محوطه گوسفندها” استفاده شده است.

در فصل دوم مستند گرند تور، پیست جدیدی با هدف رویارویی مشاهیر ساخته شد. پیست ثانویه در فرودگاه محلی انستون که در نزدیکی محل ثابت چادر استودیوی برنامه (منطقه کاتسوالدز) ساخته شد. نیمی از مسیر پیست ثانویه پوشیده از سنگریزه شد. در فصل سوم، مستند گرند تور به صورت ویژه ای در سفر و ماجراجویی ساخته شد و مخاطب با صحنه ای جدید مواجه شد. جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، برای فیلم برداری این مستند به کلمبیا، چین، آمریکا، گرجستان، مغولستان، ایتالیا، اسکاتلند و سوئد سفر کردند. ناگفته نماند که طرح های اولیه این مسابقه با طرح های پیش فرض مجری ها ترکیب شد و یک بازی ویدیویی، مطابق آن ساخته شد که مورد انتقاد مخاطبان قرار گرفت.


دانلود رایگان سری کامل مستند گرند تور

فصل اول مستند گرند تور با نام مستند سفر بزرگ در نوروز سال 1396 در شبکه مستند پخش شد. فصل اول که 13 قسمت بود از تاریخ 1 فروردین ماه در شبکه مستند سیما پخش شد. فصل دوم که 11 قسمت بود در نوروز سال 1397 به روی آنتن رفت و فصل سوم هم با 14 قسمت، برنامه نوروزی 1398 شد. البته، چندین قسمت از مستند گرند تور از شبکه نسیم پخش شد. برای مشاهده مستند گرند تور از فصل اول تا فصل پنجم می توانید به آپارات مراجعه کنید. البته وب سایت های زیادی هستند که مستند گرند تور را همراه با زیرنویس در دسترس مخاطب قرار داده اند تا مخاطب بتواند به صورت رایگان، دانلود کند. البته نسخه دوبله شده را هم ممکن است بتوانید در برخی وب سایت ها پیدا کنید.

ناگفته نماند که یکی از راه های تماشای مستند گرند تور، یوتیوب می باشد که در این صورت به فیلترشکن نیاز دارید.

The Grand Tour
مستند سفر بزرگ

پرسش های پرتکرار درباره مستند The Grand Tour

مجریان مستند گرند تور چه کسانی هستند؟

مستند گرند تور توسط جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، اجرا شده است.

آیا مستند گرند تور ادامه برنامه تخت گاز است؟

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می، پس از آن که از برنامه تخت گاز شبکه bbc جدا شدند، به مستند گرند تور ملحق شدند.

موضوع مستند سفر بزرگ چیست؟

تمرکز مستند تور بزرگ بر نقد خودروها، موضوعات مرتبط به خودروها و حتی زمان گیری دور پیست افراد مشهور می باشد.


پیشنهاد فیلم مستند

آلفارومئو

مشاهده و دانلود

دانلود بهترین مستندها درباره اتومبیل و خودرو

در دنیای امروز، با پیشرفت فناوری و افزایش تولید خودروها، علاقه مردم به دانستن اطلاعات بیشتر درباره اتومبیل و خودروها نیز افزایش یافته است. به همین دلیل، دانلود مستندهای مربوط به این صنعت می‌تواند برای علاقه‌مندان به خودروها و اتومبیل‌ها بسیار مفید باشد.

مستندها معمولاً درباره تاریخچه خودروها، فناوری‌های جدید، روند تولید، تکنیک‌ها و مهارت‌های رانندگی، طراحی و ساخت، آزمایش‌های ایمنی و بسیاری موضوعات دیگر صحبت می‌کنند. با دانلود و مشاهده این مستندها، علاقه‌مندان می‌توانند به صورت جامع و کامل اطلاعات لازم را درباره خودروها و اتومبیل‌ها به دست آورند و روزبه‌روز بیشتر با این صنعت آشنا شوند.

دانلود مستند خودروها

مستند خودروها

دانلود مستند خودروها از مجموعه ویرانگاه

در این برنامه ؛ سرنوشت خودروها را بررسی خواهیم کرد.
روزی که یک اتومبیل از چرخه کارکرد خارج شده و وارد ویرانگاه میگردد.
در ویرانگاه چه چیز انتظارش را میکشد؟ با ما به ویرانگاه بیایید.

دانلود مستند خودروهای بدون راننده

مستند خودروهای بدون راننده

نام مجموعه مستند 

دانلود مستند دانستنی ها با دوبله فارسی شبکه منوتو

خودرو، جهان را تغییر داده است و باعث شده است تا آزادی‌های فردی بیشتر شود و از بسیاری جنبه‌ها افق زندگی بشر گسترش پیدا کند، اما با این همه جنبه‌های منفی نیز دارد.
دودی که توسط خودروها تولید می‌شود، محیط زیست را تخریب و هوایی را که تنفس می کنیم آلوده می‌کند، و با تاثیرات و ضررهای متفاوت دیگر باعث مرگ ما می‌شود.
اما آیا این شرایط تغییر خواهد کرد؟ در این برنامه وارد دنیایی خواهیم شد که در آن خودروها دیگر به راننده نیاز ندارند، دنیایی که انسان در آن فقط سرنشین است و در آن این تکنولوژی هم برای محیط‌زیست مفید خواهد بود و هم باعث ایمنی بیشتر در رانندگی خواهد شد.
و البته در حال حاضر انسان به این تکنولوژی دست یافته است.
در این قسمت از «دانستنی‌ها» با تکنولوژی هوش مصنوعی که در خودروهای بدون راننده به‌کار گرفته می‌شوند، آشنا خواهیم شد.
در ادامه با کنکاش بیشتر در دنیای خودروهای بدون راننده کشف خواهیم کرد که با وجود تمام مزایا و فریبندگی‌های این تکنولوژی (و به فرض آنکه بتوان به طور کامل به ان اعتماد کرد) باز هم در واقعیت مشکلاتی در به‌کارگیری آن وجود خواهد داشت: از مشکلات اخلاقی هنگام بروز تصادفات گرفته تا از دست رفتن و نابودی برخی شغل‌ها، ممکن است روزی خودروهای بدون راننده به شکلی غیرمنتظره دربرابر و در مقابل انسان قرار بگیرند!

دانلود مستند خودروی نفوذ ناپذیر

مستند خودروی نفوذ ناپذیر

نام مجموعه مستند 

دانلود مستند خودروی نفوذ ناپذیر از مجموعه ویژه برنامه

اتومبیل ریاست جمهوری ایالات متحده، یکی از ایمن‌ترین و حفاظت‌شده‌ترین اتومبیل‌هائی است که تا به حال ساخته شده است.
این ماشین از بهترین ویژگی‌های دفاعی برخوردار بوده و به همین جهت، به نام “هیولا” معروف شده است.
گروهی از متخصصین که تحت تاثیر این ماشین افسانه‌ای قرار گرفته‌اند، نگاهی دقیق‌تر به برترین اتومبیل زرهی دنیا می‌اندازند.
این افراد بالاترین سطح از ویژگی‌های دفاعی را طراحی کرده و در معرض آزمون قرار خواهند داد.
متخصصین، نشان خواهند داد که چه خطراتی یک ماشین عادی را تهدید می‌کند و سپس، میزان تاثیر قدرتمندترین سیستم زرهی را که تا به حال ساخته‌اند، در قالب مجموعه‌ای از آزمایش‌ها در برابر سلاح‌ها و مواد منفجره‌ی قدرتمند و با هدف درک چگونگی ساخت برترین ماشین زرهی دنیا، مورد بررسی قرار می‌دهند.

دانلود مستند ماشین ها

مستند ماشین ها

نام مجموعه مستند 

دانلود مستند ماشین ها از مجموعه علم تصادفات

در قرن ۲۱ یک سلاح کشتار جمعی تولید شده که عامل مرگ میلیون ها نفر گردید و این سلاح مرگبار به عموم مردم فروخته شد.
اما در تلاش برای حفظ جان انسان ها علم جدیدی متولد گردید.
علمی که با کوشش های پراکنده ی تعدادی علاقه مند آغاز شد.
دانشمندان این علم , با تجربه اندوزی از اشتباهات و تصادفات صورت گرفته طی نیم قرن , صنعت خودروسازی را متحول کردند و هیولای مکانیکی را به یک گوهر مهندسی تبدیل نمودند.
علم تصادفات با این امید که سفر جاده ای شما واپسین سفر شما نباشد آغاز شد.

دانلود مستند مازراتی

مستند گرند تور مازراتی

نام مجموعه مستند 

دانلود مستند مازراتی از مجموعه ابرکارخانه ها

این مستند شما را به کارخانه ساخت خودرو های شیک و قیمتی مازراتی میبرد تا از نزدیک چگونگی ساخت این خودروی فوق العاده رو مشاهده کنید.
برادران مازراتی پس از کسب تجربه, اعتبار و سرمایه لازم در سال ۱۹۱۴ کارخانه Societ Anonima Officine Alfieri Maserat را پایه گذاری کردند ولی کار مازراتی ها کماکان تقویت و تیونینگ اتومبیل های ایزوتا فراچینی بود.
در سال ۱۹۲۶ اولین اتومبیلی که کاملا کار مازراتی ها باشد با نام Tipo 26 تولید شد.
آلفیری در روز ۳ مارس ۱۹۳۲ درگذشت و ریاست کارخانه به بیندو واگذار شد.
پس از آن بود که با ورود رانندگان و مهندسان کم نظیری چون Nuvolari به کارخانه مازراتی آوازه این اتومبیل در دنیا پیچید.
آرم مازراتی عبارت است از یک نیزه سه شاخ که توسط یکی از برادران مازراتی با نام ماریو طراحی شده و به نیزه ای اشاره میکند که در دست نپتون (یکی از خدایان رومی) قرار دارد.
مجسمه این الهه در میدان مرکزی شهر بولونیا قرار دارد شهری که مازراتی در آن خلق شد.

دانلود مستند بی.ام.دبلیو

مستند گرند تور بی.ام.دبلیو

دانلود مستند بی.ام.دبلیو از مجموعه ابرکارخانه ها

ظرف مدت ۵٫۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و قبل از اینکه سنسور کنترل سرعت بتواند عکس العملی نشان دهد، سرعت خود را به ۲۴۹ کیلومتر بر ساعت می رساند، ۳ ابرکارخانه با هم ترکیب شده اند تا ابرخودرویی به اسم BMW Z4 را خلق کنند.

دانلود مستند آئودی

مستند گرند تور آئودی

دانلود مستند آئودی از مجموعه ابرکارخانه ها

دوربین های ما به داخل کارخانۀ آئودی آر-۸ در نِکارسولم آلمان میرود تا از هنر ساخت ماشین جاده ای که از یک ماشین مسابقه الگوبرداری شده پرده بردارد.

دانلود مستند پورشه

مستند گرند تور پورشه

دانلود مستند پورشه از مجموعه ابرکارخانه ها

اتوموبیلی که در سال ۱۹۶۴ از خط تولید یک ابرکارخانه بیرون آمد و همچون طوفانی دنیا را در نوردید.
اکنون پورشه یکی از سمبل های ماشین های اسپرت در جهان است.

دانلود مستند کامارو

مستند گرند تور کامارو

دانلود مستند کامارو از مجموعه ابرکارخانه ها

چگونه می توان یک خودروی کلاسیک را با تکنولوژی قرن ۲۱ تولید کرد؟ پس از ده سال کنار ماندن از خط تولید، کارخانه شورلت باردیگر اتوموبیل کامارو اس اس را به دنیا معرفی کرد.
در این قسمت از برنامه نشنال جئوگرافیک از نزدیک با این کارخانه ۲۲۹ هکتاری آشنا خواهیم شد.
یکی از بزرگترین کارخانه های اتوموبیل سازی در سرتاسر دنیا.
در اینجا قطعات فولاد سرد توسط ربات های فوق پیشرفته و ۵۸۰۰ نفر نیروی انسانی در کنار هم قرار می گیرند و خودرویی با طراحی منصر به فرد و اسکلت یکپارچه را شکل می دهند.

دانلود مستند شولت

مستند گرند تور شولت

دانلود مستند شولت از مجموعه ابرکارخانه ها

اتومبیلی برای آینده , خودروی الکتریکی ساخته کمپانی ژنرال موتور شولت.
نیروی این اتومبیل که با هدف کاهش وابستگی به سوخت های فسیلی طراحی شده توسط یک باتری تامین می شود و قادر است ۶۴ کیلومتر را بدون یک قطره بنزین طی کند.
به لطف مولد سوخت که قادر است الکتریسته نیز تولید کند با خودرو می توانید به مسافرت بروید.
دوربین های ما این امکان را پیدا کردند تا قبل از شروع تولید انبوه به کارخانه ای قدم بگذارند که کار پیش تولید این مدل را انجام می دهد.
امروز قصد داریم از این خودروی الکتریکی انقلابی پرده برداریم که امکان ساخت آن فقط در ابرکارخانه ی شولت وجود دارد.

دانلود مستند مرسدس

مستند گرند تور مرسدس

دانلود مستند مرسدس از مجموعه ابرکارخانه ها

تعداد کمی از ماشین ها به نمادی در صنعت اتوموبیل سازی تبدیل می شوند، تعداد بسیار کمتری این شهرت را برای همیشه حفظ می کنند.
مرسدس بنز ۱۹۵۴ مدل اس ال ۳۰۰ هر دوی این ویژگی ها را دارا است

دانلود مستند ابر ماشین بوگاتی

مستند ابر ماشین بوگاتی

نام مجموعه مستند 

دانلود مستند ابر ماشین بوگاتی از مجموعه برنامه علمی

زیبا، با شکوه و بسیار سریع: اتوموبیل بوگاتی ویران با ابهت خود تمام نگاه ها را به سمت خود جلب می کند.
این سوپر اتومیبل الهام بخش نسل آینده کارخانه های اتومبیل سازی است.
در طراحی منحصر به فرد آن آخرین ترفندها و تکنیک های ساخت هواپیما به کار گرفته شده است.
گیربکس دو کلاچه و یک موتور ۱۶ سیلندر قدرتی خارق العاده به ویران بخشیده در حالیکه برای مهار سرعت سرسام آور ۴۰۷ کیلومتر بر ساعت این اتومبیل از سیستم ترمز هواپیمای جت استفاده شده است.
همچنین برای کنترل کامل عملکرد خودرو، مهندسان فولکس واگن یک سیستم کامپیوتری بسیار پیشرفته را بر روی این اتوموبیل نسب کرده اند تا رانندگان بتوانند از سواری یکی از قدرتمندترین اتومبیل های جهان لذت کافی را ببرند.

دانلود مستند سردار سپه

 

 

 

 

دانلود مستند ماشین های میلیون دلاری

مستند ماشین های میلیون دلاری

دانلود مستند ماشین های میلیون دلاری با دوبله فارسی شبکه منوتو

در این برنامه با شکارچیان (دلالان) ماشین‌های میلیون دلاری همراه می‌شویم.
عاشقان واقعی ماشین که در سراسر جهان به‌دنبال پیداکردن و شکار اتوموبیل‌های گران‌قیمت افراد ثروتمند هستند.
در این برنامه‌ی پرهیجان با کارشناسان «RM Sotheby’s»، بزرگترین فروشنده‌ی اتوموبیل‌های کلاسیک در جهان همراه می‌شویم.
کارشناسان این کمپانی در سراسر آمریکای شمالی و اروپا با شخصیت‌های حذابی که دارند به‌شدت زیر فشار هستند تا برای هر نمایشگاه فروش، جذاب‌ترین ماشین‌ها را در سراسر جهان پیدا کنند.
آنها باید از مهارت‌های تخصصی و حتا قابلیت‌های کارآگاهی و هم‌چنین ارتباطات خود استفاده کنند تا خودروهای کلاسیک و منحصر‌به‌فرد را در سراسر جهان کشف کنند.
این خودروها ممکن است شامل مدل‌های ویژه، یا خودروهای تاریخی یا خودروهای برندگان مسابقات اتوموبیلرانی باشد.

دانلود مستند دنیای ماشین

مستند دنیای ماشین

نام مجموعه مستند  موضوع مستند 

دانلود مستند دنیای ماشین با دوبله فارسی شبکه منوتو

مستند دنیای ماشین ها روایتگر داستان جالب ماشین‌ها و خاطرات آن‌ها در سفرهای جاده‌ای است. در این برنامه همچنین با منتخبی از کمدین‌های برتر و شخصیت‌های مختلف در این‌باره گفت‌و‌گو و مصاحبه شده است. آن‌ها در این مصاحبه‌ها خاطرات جالب خود را از این ماشین‌ها با ما به اشتراک می‌گذارند؛ از نخستین اتوموبیل‌ها گرفته تا ماشین‌هایی که رویای نوجوانان را در مدرسه‌ها تسخیر می‌کنند.

دانلود مستند اتومبیل

مستند اتومبیل

نام مجموعه مستند 

اختراعات سرنوشت‌ساز

اتومبیل دنیای ما را شکل داده، فاصله بین مردم را کوتاه‌تر کرده و به هر یک از آنها آزادی آن را داده که در هر زمان و به هر کجا که می‌خواهند سفر کنند.
”اختراعات سرنوشت‌ساز”: این قسمت داستان‌های باورنکردنی و شگفت‌انگیزی را بیان می‌کند درباره‌ قطعه‌ای از تکنولوژی که برای ما آشناتر است.
از جنگل‌های آلمان تا خیابان‌های ژاپن، این قسمت از برنامه داستان اتومبیل‌های مدرن را می‌گوید.
با فیلم‌های مستند شگفت‌انگیزی مانند مسابقه رانندگی‌ و اتومبیل‌هایی‌ که قصد دارند رکورد سرعت تولید را بشکنند آغاز می‌کنیم.
تمام این‌ها ترکیبی است از برنامه‌‌های تفریحی و هیجان‌انگیز تاریخی‌ که از توسعه اتومبیل می‌گوید، از اولین سفر جاده‌ای تا آزمایش‌های خطرناکی که منجر به تولید سوخت اتومبیل شد.

دانلود مستند شدیدترین تصادفات اتومبیل رانی

مستند شدیدترین تصادفات اتومبیل رانی

نام مجموعه مستند  موضوع مستند 

دانلود مستند شدیدترین تصادفات اتومبیل رانی از مجموعه برترین ها

هیجان سرعت و شکوه برنده شدن در مسابقات اتومبیل رانی با خطراتی همراه است که همه ی راننده ها آن را پذیرفته اند.
این تصادفات آن قدر بدن انسان را تحت فشار قرار می دهد که گاهی عواقب مهلکی به دنبال دارد.
به دنیای بی رحم شدیدترین تصادفات اتومبیل رانی خوش آمدید.


عبارات کلیدی مرتبط با این نوشته: مستند گرند تور دوبله فارسی, مستند گرند تور فصل 5 قسمت 1 دوبله فارسی, مستند گرند تور فصل 4 قسمت 2 دوبله فارسی, مستند گرند تور فصل ۴ قسمت ۳, مستند گرند تور دوبله فارسی آپارات, مستند گرند تور ویژه برنامه, مستند گرند تور ۲۰۲۳, دانلود مستند گرند تور ویژه کریسمس, گرند تور, گرند تور فصل 5, گرند تور دوبله فارسی, گرند تور فصل 4, گرند تور فصل 4 قسمت 3, گرند تور فصل 4 قسمت 5, گرند تور فصل ۵, گرند تور فصل 5 قسمت 1, گرند توریسمو ۷, گرند تور فصل 1 قسمت 9

TVmostanad
TVmostanad

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید. در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد. برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره تی وی مستند

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید.

در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد.

برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

بقیه شو اینجا بخون…

آخرین مطالب بلاگ