مستند وداع با اسلحه + دانلود فیلم از سفیرفیلم

دانلود مستند وداع با اسلحه سفیرفیلم با دوبله فارسی بدون سانسور درباره فلسطین پخش شده از شبکه مستند + خرید و دانلود رایگان
مستند وداع با اسلحه
فهرست مطالب

مستند وداع با اسلحه، داستان صلح دو دشمن قسم خورده را به تصویر کشیده است. این مستند به کارگردانی امیرحسین کاربخش راوری و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی و رسانه ای سفیرفیلم و علیرضا منتظری ساخته و اکران شد. مستند وداع مناسب سنین 13 سال به بالا است و توصیه می شود به هیچ عنوان افراد کم سن، این مستند را مشاهده نکنند تا افکار آن ها متشنج نشود. مستند وداع با اسلحه سفیرفیلم در دسته مستندهای سیاسی و تاریخی قرار دارد. این مستند، صلح فلسطین و اسرائیل را روایت می کند و صلحی که پس از 45 سال مبارزه، درگیری و خونریزی، نصیب مردم فلسطینی و اسرائیلی شد. پس از 45 سال، رهبران فلسطینی و اسرائیلی با شعار “آزادی صلح بهتر از مبارزه است”، تصمیم به صلح گرفتند.

پیشنهاد فیلم مستند

جنگجویان صلح

مشاهده و دانلود

معرفی مستند وداع با اسلحه سفیرفیلم

مستند وداع با اسلحه سفیرفیلم، تصاویر و آرشیوهای دیده نشده از اتفاقات رخ داده بین اسرائیل و فلسطین را روایت می کند. مستند “وداع با اسلحه”، روایتی از زندگی یاسر عرفات، موسس و رهبر جنبش فتح و رئیس دولت خودگردان فلسطینی را به تصویر کشیده است. مستند وداع با اسلحه سفیرفیلم، سیر دگرگونی یاسر عرفات از یک مبارز به یک سیاستمدار، سیر تاسیس جنبش فتح، سیر مذاکرات صلح یاسر عرفات و رژیم صهیونیستی، سیر انتخاب یاسر عرفات به عنوان رئیس دولت خودگردان، اختلاف فتحی شقاقی رئیس جنبش جهاد اسلامی و یاسر عرفات را نمایش می دهد. سرگذشت یاسر عرفات، مبارز برجسته فلسطینی از آغاز مبارزه با رژیم صهیونیستی تا سازش با آن ها در این مستند گنجانده شده است.

پوستر مستند وداع با اسلحه
پوستر مستند وداع با اسلحه

مستند وداع با اسلحه یاسر عرفات، اولین بار در تاریخ 2 آبان ماه 1402 در ساعت 19 بر روی آنتن شبکه مستند رفت. اولین بار، این مستند به صورت دوبله شده از شبکه مستند سیما پخش شد تا مخاطبان، صفر تا صد موضوع مستند را درک کنند.

زندگینامه یاسر عرفات

یاسر عرفات، سوژه اصلی مستند وداع با اسلحه شبکه مستند با نام کامل، محمد یاسر عبد الرحمن عبد الرووف عرفات القدره الحسینی، رهبر سیاسی فلسطین بود. کنیه یاسر عرفات، ابوعمار است. یاسر عرفات از سال 1969 میلادی تا سال 2004 میلادی، رئیس سازمان آزادی بخش فلسطین بود، از طرفی، وی از سال 1994 میلادی تا سال 2004 میلادی، به عنوان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین منصوب شد. علاوه بر این فعالیت ها، یاسر عرفات یکی از اعضای بنیان گذار حزب سیاسی فتح بود که از سال 1959 میلادی تا سال 2004 میلادی، رهبری حزب سیاسی فتح را برعهده داشت. یاسر عرفات از لحاظ ایدئولوژیک، یک ملی گرا و سوسیالیست عرب بود.

در دوران دانشجویی، یاسر عرفات تحت تاثیر افکار ضدصهیونیستی و ملی گرایانه عرب قرار گرفت. از این رو، وی در مسیر مبارزه با تشکیل دولت اسرائیل قرار گرفت. در سال 1948 میلادی، وی در جنگ 1948 بین اعراب و ارتش اسرائیل، شانه به شانه همراه با اخوان المسلمین، مبارزه کرد. از این رو، با هدف شکست ارتش اسرائیلی، یاسر عرفات به قاهره بازگشت و از سال 1952 میلادی تا سال 1956 میلادی به عنوان رئیس اتحادیه کل دانشجویان فلسطینی، مشغول به فعالیت شد. یاسر عرفات در اواخر دهه 1950 با هدف برچیدن اسرائیل، سازمان شبه نظامی فتح را پایه گذاری نمود. سازمان شبه نظامی فتح در چند کشور عربی خاورمیانه، فعالیت داشت تا بتواند حملات اسرائیل را مدیریت و دفع کنند.

مستند فلسطین، صفر تا صد فعالیت های یاسر عرفات را به تصویر کشیده است. تمام مبارزات و تلاش های وی برای آزادی و امنیت اعراب فلسطینی قابل ستایش می باشد. اکران مستند وداع با اسلحه هم چنان در برخی از شهرهای ایران در حال ادامه است تا علاقه مندان بتوانند این مستند عربی را تماشا کنند.

دانلود مستند وداع با اسلحه

برای دانلود فیلم وداع با اسلحه دوبله فارسی بدون سانسور می توانید از طریق وب سایت های موجود اقدام کنید. در وب سایت های داخلی و خارجی می توان این مستند را پیدا کرد. مستند “وداع با اسلحه” در قالب 1 ساعت و 18 دقیقه و 40 ثانیه تهیه و منتشر شده است. دانلود این مستند در وب سایت های داخلی پولی می باشد. البته می توانید این مستند عربی را در یوتیوب هم مشاهده نمایید. البته مستند “وداع با اسلحه” اولین بار از شبکه مستند سیما منتشر شد ولی امکان دسترسی رایگان (دانلود رایگان این مستند) وجود ندارد.

دانلود فیلم وداع با اسلحه دوبله فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم وداع با اسلحه دوبله فارسی بدون سانسور

امکان دانلود مستند وداع با اسلحه به صورت رایگان فراهم نشده است، چرا که این مستند در برخی از شهرهای ایران در حال اکران می باشد. البته برای تماشای این مستند می توانید تا پایان اکران آن، صبر کنید و سپس از طریق وب سایت ها تماشا نمایید.

در این مستند می بینید که یاسر عرفات که مدت ها در حال مبارزه علیه صهیونیست بود، بالاخره از اسلحه دست می کشد و تصمیم به صلح می گیرد. هر چند این مستند، محدودیت سنی دارد ولی تماشای آن، خالی از لطف نیست. مستند فرهنگی وداع با اسلحه به صورت کاملا حرفه ای، تهیه و منتشر شده است.

مذاکرات صلح

در صحنه ای از مستند وداع با اسلحه، سخنرانی یاسر عرفات در سال 1974 میلادی در سازمان ملل متحد روایت شده است. یاسر عرفات در سازمان ملل متحد می گوید: من این جا در حضور همه شما می گویم که ما میل نداریم که حتی یک قطره از خون اعراب یا یهود بر زمین ریخته شود. امروز من آمده ام با یک شاخه زیتون در یک دست و تفنگ رزمنده راه آزادی در دست دیگر، کاری نکنید که شاخه زیتون از دست من رها شود. سخنرانی یاسر عرفات در سازمان ملل، فوق العاده تاثیرگذار بود. یاسر عرفات پس از امضای پیمان اسلو با دولت اسرائیل با نخست وزیر وقت دولت اسرائیل، اسحاق رابین دست داد.

یاسر عرفات
یاسر عرفات

هر چند این مذاکره با ترور رابین، شکست خورد ولی ارزش آن، کم نمی باشد. متاسفانه با ترور رابین، تمام تلاش ها و فعالیت های یاسر عرفات بی نتیجه ماند.

با خرید مستند وداع با اسلحه از سایت رسمی سفیر فیلم می توانید تمام این صحنه ها را مشاهده کنید. خیلی از کاربران به دنبال دانلود وداع با اسلحه هستند ولی متاسفانه هنوز موفق نشده اند. وب سایت هایی در گوگل هستند که این مستند را بارگذاری کرده اند و کاربران می توانند با پرداخت پول، آن را دنبال کنند.

دانلود بهترین فیلم های مستند

در صورتی که علاقه‌مند به دانلود انواع دیگر مستند هستید به سایر بخش‌های سایت تی‌وی مستند مراجعه کنید. سایت تی‌وی مستند با یک آرشیو عظیم یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود مستند است. سایت TVmostanad با تقسیم بندی مستندها به دسته بندی های موضوعی زیر کار شما برای دانلودهای مستند دلخواه خود را راحت‌تر کرده است:

TVmostanad
TVmostanad

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید. در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد. برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره تی وی مستند

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید.

در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد.

برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

بقیه شو اینجا بخون…

آخرین مطالب بلاگ