مستند نخستین مرد رقابت ها: اد استافورد

دانلود مستند نخستین مرد رقابت ها یکی از بهترین مستندها در زمینه طبیعت (بقا در طبیعت) و حیات وحش همراه با معرفی بهترین مستندهای حیوانات
دانلود مستند نخستین مرد رقابت ها
فهرست مطالب

مستند نخستین مرد رقابت ها در دسته بندی طبیعت و حیات وحش قرار دارد. این مستند با حضور 6 مرد و یک زن، فیلم برداری شده است. مسابقه نخستین مرد رقابت ها توسط کشور بریتانیا ساخته شده و به صورت رسمی از شبکه مستند منتشر شده است. مجموعه مستند نخستین مرد در رقابت ها در قالب 12 قسمت، رقابت بهترین کاوشگران جهان برای بقا را به تصویر کشیده می کشد. اد استفورد، بقا در طبیعت را نمایش می دهد. 7 شرکت کننده تحت عنوان کاوشگر در این مستند حضور دارند و زندگی در طبیعت را بدون ابزاری به نمایش می کشند. ناگفته نماند که مستند نخستین مرد در رقابت ها در Borneo ضبط شده است. زمان هر قسمت از این مستند معادل (حدودا) 41 دقیقه می باشد.

مسابقه نخستین مرد رقابت ها
مسابقه نخستین مرد رقابت ها

معرفی مستند نخستین مرد رقابت ها

مستند نخستین مرد در رقابت ها با نام انگلیسی First Man Out تولید شده است. کیفیت هر قسمت، p720 HD و P1080 HD می باشد. کیفیت این مستند فوق العاده است و بیننده می تواند تمام صحنه های مستند را به وضوح تماشا کند. در کل این 12 قسمت، نکات خوبی را برای بقا در طبیعت ارائه کرده اند تا بیننده هایی که به دنبال یادگیری چگونگی زندگی در طبیعت هستند، بیاموزند. در این بین، کاوشگران با چالش های مختلفی روبه رو می شوند که بایستی آن ها را حل و فصل کنند. مستندهای طبیعت و حیات وحش، پرطرفدار هستند. از این رو، این نوع مستندها، مخاطبان زیادی را به خود جلب می کنند. مستندهای حیات وحش برای مخاطبان جذاب است.

هر چند مستند نخستین مرد رقابت ها هم در دسته حیات وحش و هم در دسته بقا در طبیعت قرار دارد ولی عمدتا بقا در طبیعت به حساب می آید. تمام 12 قسمت از این مستند، دوبله فارسی شده اند و مخاطبان می توانند به راحتی محتوای آن را درک کنند.

مستند نخستین مرد رقابت ها
مستند نخستین مرد رقابت ها

در مستند نخستین مرد در رقابت ها چه می گذرد؟

مستند نخستین مرد در رقابت ها، شیوه های زنده ماندن در شرایط بحرانی را به تصویر کشیده است. تمام مستندهای بقا در طبیعت، محتمل ترین علت های مرگ را به تصویر می کشند. شرکت کننده ها با چالش های مختلفی روبه رو هستند. هر کدام از این چالش ها در جای خود، خطرناک و چالش برانگیز هستند. اولین نیاز شرکت کننده ها در هر موقعیتی، ایجاد سرپناه می باشد. ساخت سرپناه، شرکت کننده ها را از خطرات احتمالی (حمله حیوانات وحشی و بلایای طبیعی اعم باران و طوفان) حفظ می کند. در طول مستند، شرکت کننده ها بارها سرپناه ها و پناهگاه های طبیعی می سازند. مهم ترین مسئله در ساخت پناهگاه، خشک ماندن است.

در مستند نخستین مرد در رقابت ها، شرکت کننده ها، سرپناه های خود را عایق بندی می کنند تا بدنشان از نفوذ سرما، باد و هوای آزاد در امان باشد. علاوه بر این ها، یافتن آب آشامیدنی در طبیعت هم دشوار است. هر چند یک پناهگاه خوب، مانع از یخ زدن و مرگ حتمی طبیعت گرد می شود ولی در طول روز بایستی طبیعت گرد، آب بنوشد تا زنده بماند. شرکت کننده ها به روش های مختلفی به آب دست پیدا می کنند. آب به دست آمده در طبیعت باید 20 دقیقه بجوشد تا قابل نوشیدن گردد. هر طبیعت گردی، چند مهارت مشخص دارد. یکی از این مهارت ها، توانایی اطفای حریق می باشد.

شیوه های زنده ماندن در شرایط بحرانی
شیوه های زنده ماندن در شرایط بحرانی

راه اندازی آتش یکی از مهارت های شرکت کننده های مستند نخستین مرد در رقابت ها می باشد. تهیه غذا در طبیعت به نسبت راحت تر از ساخت سرپناه، یافتن آب آشامیدنی و روشن کردن آتش است. در طبیعت، خوراکی های مختلفی وجود دارد که طبیعت گرد می تواند از آن ها استفاده کند و نیاز خود را برطرف نماید.

مستند نخستین مرد در رقابت ها، مناسب چه کسانی است؟

طبیعت گردها برای یادگیری اصول بقا در طبیعت، هزینه های زیادی صرف می کنند ولی نیازی به این هزینه ها نیست! کافی است که هوشمندانه برخورد کنید! هر قسمت مستند نخستین مرد رقابت ها، حجمی معادل 246 مگابایت تا 502 مگابایت دارد. توصیه می شود طبیعت گردها، مستندهای بقا در طبیعت را با دقت مشاهده کنند.  مستند نخستین مرد در رقابت ها مناسب تمام مخاطبانی است که به طبیعت گردی علاقه مند هستند.

اصول و نکات بقا در طبیعت
اصول و نکات بقا در طبیعت

علاوه بر این ها، تماشای این مستند، آدرنالین خون را بالا می برد و احساس خوبی به بیننده می دهد. مخاطبان با تماشای این مستند می توانند اصول و نکات بقا در طبیعت را یاد بگیرند و در شرایط مشابه، جان خود را حفظ کنند.

بدن انسان می تواند چندین هفته بدون غذا دوام بیاورد ولی نداشتن سرپناه به معنای در معرض خطر بودن، است. با داشتن سرپناه، از حمله حیوانات در امان هستید و بلایای طبیعی هم قادر نیستند به شما آسیب بزنند. البته توصیه می شود که همانند شرکت کننده ها، لوازمی را به همراه داشته باشید. این لوازم شامل تجهیزات اولیه و کیت اولیه بقا در طبیعت می شود. البته شناخت گیاهان و خوراکی های سمی در طبیعت، لازمه کار هر طبیعت گردی است. البته ناگفته نماند که شرکت کننده های مستند نخستین مرد در رقابت ها هم با دانش و آگاهی در طبیعت حضور پیدا کردند. از این جهت، حضور در طبیعت برای آن ها، کم خطرتر از افراد عادی می باشد.

دانلود فیلم مستند نخستین مرد رقابت ها
دانلود فیلم مستند نخستین مرد رقابت ها

شک نکنید اگر به جای آن شرکت کننده ها، افراد ناشی حضور داشتند، جان خود را از دست می دادند یا به خود آسیب می زدند. همراه داشتن لباس مناسب برای هر طبیعت گردی الزامی است.


دانلود مستند نخستین مرد رقابت ها از شبکه مستند

مستند نخستین مرد رقابت ها، اولین بار توسط شبکه مستند پخش شد. این مستند به زبان فارسی، دوبله شد و برای مخاطبان به نمایش درآمد. برای دانلود مستند نخستین مرد رقابت ها می توانید به وب سایت شبکه مستند مراجعه کنید و هر 12 قسمت را دانلود نمایید. از بهترین کاوشگران جهان، نحوه بقا در طبیعت را بیاموزید. البته علاوه بر شبکه مستند، برای تماشای مستند نخستین مرد رقابت ها می توانید به تلوبیون و آپارات مراجعه نمایید و به صورت کاملا رایگان، هر قسمت را دانلود کنید. وب سایت های دیگری هم هستند که این مستند را ارائه کرده اند ولی دانلود از آن ها، پولی است. با تماشای این مستند، از حیات وحش و مقابله با آن، لذت ببرید.


سوالات پرتکرار درباره دانلود مستند نخستین مرد رقابت ها

اد استافورد چه چیزی را کشف کرد؟

اد استافورد اولین کسی بود که طول رودخانه آمازون را طی کرد. ماجراجویی حماسی او دو سال و نیم طول کشید و همه آن را غیرممکن می دانستند.

چرا اد استافورد رکوردهای گینس جای گرفت؟

پیاده روی آمازون سفری بود که توسط کاشف بریتانیایی اد استافورد طراحی و با موفقیت تکمیل شد. این اولین باری بود که کسی تمام طول رودخانه آمازون را از سرچشمه تا دریا با پای پیاده طی کرد و به عنوان رکورد رسمی گینس شناخته شد.


پیشنهاد فیلم مستند

مراسم پنهانی

مشاهده و دانلود

معرفی و دانلود بهترین مستند های بقا در طبیعت

مستند های تنها در طبیعت در قالب های مختلفی تهیه شده است. در این مقاله، سه نمونه از این مستندها خدمت شما عزیزان معرفی شد. مستند تنها در یخبندان، مستند تنها در کوهستان گریزلی و مستند تنها در سیبری از جمله مستندهایی هستند که زندگی در طبیعت را نمایش می دهند. زنده ماندن در طبیعت محدود به فرار از دست حیوانات وحشی و درنده نیست! کمپ زدن، تهیه آب و غذا، سرما و گرما، تغییرات جوی و برطرف کردن نیازهای اساسی همگی جزو بقا در طبیعت هستند و در مستند های تنها در طبیعت، این موضوعات به وضوح نمایش داده شده است و می توانید این موضوعات را با جزئیات تماشا کنید.

مستند های تنها در طبیعت فقط محدود به جنگل و سیبری نیست، بلکه شامل کویر، صحرا، بیابان، دریا، قطب، سرما و گرما می شود. مستند های تنها در طبیعت در کشورهای مختلفی تهیه شده است که به راحتی می توانید نمونه های آن را در گوگل مشاهده کنید. این نوع مستندها در قالب بقا در طبیعت تهیه شده اند و فوق العاده مهیج و جذاب می باشند. تماشای مستند های تنها در طبیعت برای تمام علاقه مندان به بقا در طبیعت، مناسب است. افرادی که دوره های بقا در طبیعت را می گذرانند هم می توانند با تماشای این نوع مستندها، توانایی های خود را تقویت کنند. عمدتا مستند های تنها در طبیعت در شبکه مستند پخش می شوند. کیفیت مستند های تنها در طبیعت اهمیت بالایی دارند تا مخاطب بتواند ریزترین وقایع را هم ببیند.

مستند های تنها در طبیعت
مستند های تنها در طبیعت
دانلود مستند انسان در برابر طبیعت

مجموعه مستند 

دانلود مستند جزیره بورنئو از مجموعه انسان در برابر طبیعت

انسان در برابر طبیعت (به انگلیسی: Man vs. Wild ) یک برنامه تلویزیونی است که توسط شبکه تلویزیونی دیسکاوری با مجری گری بر گریلس تهیه شده است که پیرامون نجات در موقعیت‌های حیاتی در طبیعت شکل می‌گیرد.

دانلود مستند مرگ دور است

مجموعه مستند 

موضوع مستند 

دانلود مستند گریز از آمازون از مجموعه مرگ دور است

این مجموعه در چارچوبی موفق برنده جایزه بین‌المللی “تاچینگ د ووید” شده است. افرادی عادی که درگیر نزاعی بزرگ برای بقای خود شده‌ اند، داستان‌ هایشان را نقل می‌کنند، درحالیکه نمایشی مهیج این تجارب باورنکردنی را به تصویر می کشد. بازماندگان لحظه‌ به‌ لحظه تنگناهای اخلاقی، حوادث اتفاقی و تصمیمات از روی ناچاری را بازگو می‌کنند که باعث برگشتنشان به خانه شده‌ اند.

دانلود مستند سردار

مجموعه مستند 

موضوعات 

در مجموعه مستند آموزشی و پرهیجان چه باید کرد؟ راه های نجات از شرایط خطرناک و بحرانی رو با هم بررسی خواهیم کرد.

دانلود مستند فراتر از بقا

مجموعه مستند 

موضوعات 

دانلود مستند در قلب جنگل‌های پرو از مجموعه فراتر از بقا با Les Stroud

لس استرود مجری برنامه مستند فراتر از بقا به عنوان یک بازمانده، سالها وقتی که در دورافتاده‌ترین مکان‌های روی زمین از خودش فیلم می‌گرفت زنده مانده‌است.

حالا، یک راه باقی‌مانده که دانشش را عمیق‌تر بکند. استادان واقعی حفظ بقا، آخرین قبیله‌های بومی در دورافتاده‌ترین گوشه‌های زمین را برای یاد گرفتن فنونشان پیدا بکند و از آنها بیاموزد…

در این مجموعه دیدنی او آموخته های نایابش را با بینندگان به اشتراک میگذارد…


سایت تی‌وی مستند منبع دانلود مستند

اگر علاقه‌مند به تماشای مستندهای متفاوت هستید می‌توانید به بخش‌های متفاوت سایت تی‌وی مستند مراجعه کنید. سایت تی‌وی مستند امکان دانلود مستندهای متفاوت را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

برای انتخاب مستند مورد علاقه‌ی خود به بخش‌های های بالا مراجعه کنید.

TVmostanad
TVmostanad

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید. در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد. برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره تی وی مستند

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید.

در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد.

برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

بقیه شو اینجا بخون…

آخرین مطالب بلاگ