مستند تنها در یخبندان | دانلود بهترین مستندهای بقا در طبیعت!

در این نوشته به معرفی و ارائه لینک دانلود بهترین فیلم های مستندهای بقا در طبیعت (مستند تنها در یخبندان، مستند تنها در کوهستان گریزلی و مستند تنها در سیبری) میپردازیم. با تی وی مستند همراه باشید...
مستند تنها در یخبندان
فهرست مطالب

در این نوشته به معرفی و ارائه لینک دانلود بهترین فیلم های مستندهای بقا در طبیعت (مستند تنها در یخبندان، مستند تنها در کوهستان گریزلی و مستند تنها در سیبری) میپردازیم. با تی وی مستند همراه باشید…

پیشنهاد فیلم مستند

زمین یخ زده

مشاهده و دانلود

مستند تنها در یخبندان

مستند تنها در یخبندان (Alone Frozen)  در سال 2022 توسط کارگردان آمریکایی ساخته شد. مستند تنها در یخبندان محصول کشور آمریکا می باشد که به زبان انگلیسی منتشر شده است. مستند تنها در یخبندان در 9 قسمت به صورت رئالیتی تی وی، تهیه شده است. محتوای این مستند از 6 نفر طبیعت گرد حرفه ای تشکیل شده است. مستند Alone Frozen، تلاش 50 روزه طبیعت گردان در زمستان سخت آتلانتیک شمالی را نمایش می دهد که در قالب 9 قسمت، تهیه شده است. مستند تنها در یخبندان جزو مستندهای مهارت های بقا قرار دارد. کارگردانی و تدوین این مستند آمریکایی، فوق العاده است. یک مستند مهیج و جذاب که مخاطب را در به ماجراجویی در طبیعت بکر، دعوت می کند.

مستند تنها در یخبندان توسط واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما با مدیریت لادن سلطان پناه، دوبله شده است. در دوبله مستند تنها در یخبندان، ثریا فریناز، ارسلان جولایی، حسین سرآبادانی، شایان شامبیاتی، مریم شاهرودی، میلاد فتوحی، صنم نکواقبال و لادن سلطان پناه همکاری داشته اند. بنا به خبرگزاری صدا و سیما، پس از طی شدن روند ترجمه، ویراستاری و دوبله، مستند آماده پخش است. برای پخش مستند تنها در یخبندان، شبکه مستند بهترین گزینه می باشد. البته، چند قسمت از این مستند در شبکه مستند، پخش شده است و برای تماشای آن، می توانید به تلوبیون مراجعه کنید. ناگفته نماند که وب سایت های فیلم و سریال هم قابلیت دانلود مستند تنها در یخبندان را برای مخاطبان فراهم کرده اند.

مستند تنها در یخبندان
مستند تنها در یخبندان

دانلود مستند تنها در یخبندان

برای دانلود رایگان همه قسمت ها و فصل های مستند تنها در یخبندان با دوبله فارسی از شبکه مستند روی دکمه زیر کلیک نمایید.

پیشنهاد فیلم مستند

طوفان یخ

مشاهده و دانلود

مستند تنها در کوهستان گریزلی

مستند تنها در کوهستان گریزلی یکی از مستندهای زندگی در طبیعت می باشد. محتوای این مستند، آموزش زنده ماندن در طبیعت و زندگی کردن در کوهستان گریزلی می باشد. مستند تنها در کوهستان گریزلی با جذب 10 شرکت کننده برای دریافت جایزه 500 هزار دلاری، شروع به ضبط شد. از این رو، هر کس که بتواند در کوهستان گریزلی بیشتر دوام بیاورد، برنده این مسابقه می شود. مستند تنها در کوهستان گریزلی به صورت مسابقه برگزار شد و شرکت کنندگان با یک کوله پشتی راهی مناطقی از قطب شمال شدند. مستند تنها در کوهستان گریزلی، قرار بود 110 روز طول بکشد که آخرین شرکت کننده، 74 روز در کوهستان گریزلی زندگی کرد. کارگردان این 74 روز را در قالب 11 قسمت تهیه کرده است.

نقطه شروع شرکت کنندگان مستند تنها در کوهستان گریزلی متفاوت است ولی مقصد همه، کوهستان گریزلی می باشد. شرکت کنندگان خود را برای هر اتفاقی آماده کرده اند. مقابله با شکارچیان، ساخت پناهگاه، مقابله با حیوانات درنده و گذر از شرایط سخت، از جمله اتفاقاتی می باشد که هر شرکت کننده خود را آماده کرده است. تمام اتفاقاتی که در طول سفر برای هر شرکت کننده افتاده است توسط دوربین ها، ضبط شده است. مستند تنها در کوهستان گریزلی همانند مستند تنها در یخبندان، فوق العاده جذاب و مهیج می باشد و مخاطب را درگیر حوادث می کند. برای تماشای مستند تنها در کوهستان گریزلی 2021 می توانید به آپارات، نماشا و سایر وب سایت های پخش فیلم، مراجعه کنید.

مستند تنها در کوهستان گریزلی
مستند تنها در کوهستان گریزلی
پیشنهاد فیلم مستند

دنیای یخ

مشاهده و دانلود

مستند تنها در سیبری

مستند تنها در سیبری راجع به خانواده 5 نفری می باشد که حدودا 42 سال در جنگل های سیبری زندگی کردند. در سال 1936 خانواده لیکف، شهر خود را ترک کردند و به اعماق جنگل های سیبری رفتند. خانواده لیکف تا سال 1978 در انزوای کامل به سر می بردند. تا این که در سال 1978 یک خلبان، به منطقه ای در جنگل های سیبری مشکوک شد که شاید در آن جا، خانواده ای در حال زندگی هستند. یک گروه زمین شناس به منطقه عازم شدند تا وضعیت آن جا را بررسی کنند. آن ها به کلبه ای برخوردند که نشان از حیات خانواده ای می داد. پدر خانواده، مردی به نام کارپ لیکف بود که از مردان مومن ارتدوکس روسیه به حساب می آمد.

پس از تغییراتی که در سیستم مدیریت کشور روسیه ایجاد شده بود، خانواده لیکف از شهر به جنگل های سیبری پناه آورده بودند. مستند تنها در سیبری در قالب 5 دقیقه و 27 ثانیه تهیه شده است. در طول مستند، اشاره شده که دو تا از فرزندان خانواده لیکف در طول 42 سال در جنگل های سیبری متولد شده بودند. بخشی از سختی های خانواده لیکف در مستند بیان شده است. زمین شناسان به خانواده لیفک هدایایی باارزشی از جمله نمک، دادند. متاسفانه در سال 1981، سه نفر از فرزندان خانواده لیکف بر اثر بیماری فوت شدند. علت مرگ آن ها، نارسایی کلیه بود. برای تماشای این مستند می توانید به آپارات مراجعه نمایید و به صورت رایگان، تماشا کنید.

مستند تنها در سیبری
مستند تنها در سیبری

پیشنهاد فیلم مستند

دختری در یخ

مشاهده و دانلود

پرسش های پر تکرار پیرامون مستند تنها در یخبندان

مستند تنها در یخبندان توسط چه کسی ساخته شده است؟

مستند تنها در یخبندان (Alone Frozen) در سال 2022 توسط Greg Ovens ساخته شد.

مستند تنها در یخبندان چند فصل و اپیزود دارد؟

مستند تنها در یخبندان در 9 قسمت به صورت رئالیتی تی وی، تهیه شده است.


پیشنهاد فیلم مستند

شنا در یخ

مشاهده و دانلود

معرفی و دانلود بهترین مستند های بقا در طبیعت

مستند های تنها در طبیعت در قالب های مختلفی تهیه شده است. در این مقاله، سه نمونه از این مستندها خدمت شما عزیزان معرفی شد. مستند تنها در یخبندان، مستند تنها در کوهستان گریزلی و مستند تنها در سیبری از جمله مستندهایی هستند که زندگی در طبیعت را نمایش می دهند. زنده ماندن در طبیعت محدود به فرار از دست حیوانات وحشی و درنده نیست! کمپ زدن، تهیه آب و غذا، سرما و گرما، تغییرات جوی و برطرف کردن نیازهای اساسی همگی جزو بقا در طبیعت هستند و در مستند های تنها در طبیعت، این موضوعات به وضوح نمایش داده شده است و می توانید این موضوعات را با جزئیات تماشا کنید.

مستند های تنها در طبیعت فقط محدود به جنگل و سیبری نیست، بلکه شامل کویر، صحرا، بیابان، دریا، قطب، سرما و گرما می شود. مستند های تنها در طبیعت در کشورهای مختلفی تهیه شده است که به راحتی می توانید نمونه های آن را در گوگل مشاهده کنید. این نوع مستندها در قالب بقا در طبیعت تهیه شده اند و فوق العاده مهیج و جذاب می باشند. تماشای مستند های تنها در طبیعت برای تمام علاقه مندان به بقا در طبیعت، مناسب است. افرادی که دوره های بقا در طبیعت را می گذرانند هم می توانند با تماشای این نوع مستندها، توانایی های خود را تقویت کنند. عمدتا مستند های تنها در طبیعت در شبکه مستند پخش می شوند. کیفیت مستند های تنها در طبیعت اهمیت بالایی دارند تا مخاطب بتواند ریزترین وقایع را هم ببیند.

مستند های تنها در طبیعت
مستند های تنها در طبیعت
دانلود مستند انسان در برابر طبیعت

مجموعه مستند 

دانلود مستند جزیره بورنئو از مجموعه انسان در برابر طبیعت

انسان در برابر طبیعت (به انگلیسی: Man vs. Wild ) یک برنامه تلویزیونی است که توسط شبکه تلویزیونی دیسکاوری با مجری گری بر گریلس تهیه شده است که پیرامون نجات در موقعیت‌های حیاتی در طبیعت شکل می‌گیرد.

دانلود مستند مرگ دور است

مجموعه مستند 

موضوع مستند 

دانلود مستند گریز از آمازون از مجموعه مرگ دور است

این مجموعه در چارچوبی موفق برنده جایزه بین‌المللی “تاچینگ د ووید” شده است. افرادی عادی که درگیر نزاعی بزرگ برای بقای خود شده‌ اند، داستان‌ هایشان را نقل می‌کنند، درحالیکه نمایشی مهیج این تجارب باورنکردنی را به تصویر می کشد. بازماندگان لحظه‌ به‌ لحظه تنگناهای اخلاقی، حوادث اتفاقی و تصمیمات از روی ناچاری را بازگو می‌کنند که باعث برگشتنشان به خانه شده‌ اند.

دانلود مستند سردار

مجموعه مستند 

موضوعات 

در مجموعه مستند آموزشی و پرهیجان چه باید کرد؟ راه های نجات از شرایط خطرناک و بحرانی رو با هم بررسی خواهیم کرد.

دانلود مستند فراتر از بقا

مجموعه مستند 

موضوعات 

دانلود مستند در قلب جنگل‌های پرو از مجموعه فراتر از بقا با Les Stroud

لس استرود مجری برنامه مستند فراتر از بقا به عنوان یک بازمانده، سالها وقتی که در دورافتاده‌ترین مکان‌های روی زمین از خودش فیلم می‌گرفت زنده مانده‌است.

حالا، یک راه باقی‌مانده که دانشش را عمیق‌تر بکند. استادان واقعی حفظ بقا، آخرین قبیله‌های بومی در دورافتاده‌ترین گوشه‌های زمین را برای یاد گرفتن فنونشان پیدا بکند و از آنها بیاموزد…

در این مجموعه دیدنی او آموخته های نایابش را با بینندگان به اشتراک میگذارد…


پیشنهاد فیلم مستند

انسان و یخ

مشاهده و دانلود

سایت تی‌وی مستند منبع دانلود مستند

اگر علاقه‌مند به تماشای مستندهای متفاوت هستید می‌توانید به بخش‌های متفاوت سایت تی‌وی مستند مراجعه کنید. سایت تی‌وی مستند امکان دانلود مستندهای متفاوت را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

برای انتخاب مستند مورد علاقه‌ی خود به بخش‌های های بالا مراجعه کنید.

TVmostanad
TVmostanad

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید. در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد. برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره تی وی مستند

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید.

در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد.

برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

بقیه شو اینجا بخون…

آخرین مطالب بلاگ