مستند پسر ملا | دانلود فیلم دستگیری روح الله زم

مستند پسر ملا | دانلود فیلم مستند امنیتی دستگیری روح الله زم توسط سازمان اطلاعات سپاه به صورت کامل و بدون سانسور
مستند پسر ملا
فهرست مطالب

مستند پسر ملا با به تصویر کشیدن ماه های پایانی زندگی روح الله زم، فعال سیاسی ایرانی، جزو تاثیرگذارترین مستندها می باشد. روح الله زم متولد 5 مرداد 1357 بود که در تاریخ 22 آذر 1399 به دار آویخته شد. زندگی روح الله زم پر از فراز و نشیب بود. این روزنامه نگار ایرانی، یکی از مخالفان سرسخت نظام جمهوری اسلامی ایران بود. روح الله زم، موسس وبگاه و کانال تلگرامی خبری و تحلیلی آمدنیوز، اسنادی از فساد حکومتی را منتشر نمود. یکی از نکات جالب زندگی روح الله زم، نزدیکی پدر وی، محمدعلی زم به سیدعلی خامنه ای می باشد که در سال 1380، پدر وی از حکومت کنار گذاشته و از بیت رهبری دور شد.

فیلم کامل مستند پسر ملا
فیلم کامل مستند پسر ملا

در مستند روح الله زم، اتفاقات زندگی وی به تصویر کشیده شده است. روح الله زم در انتخابات 1388 در ستاد انتخاباتی مهدی کروبی فعالیت داشت و با تحریریه سحام نیوز (سایت حزب اعتماد ملی) همکاری می کرد. پس از اتفاقاتی که در انتخابات 1388 رخ داد، روح الله زم دستگیر و بازداشت شد و پس از ماه ها شکنجه در نهایت آزاد شد. روح الله زم در خرداد 1390 با پاسپورت خود به صورت کامل قانونی از مرز خارج شد. روح الله از ایران به مالزی، از مالزی به ترکیه و از ترکیه به فرانسه رفت. با تاسیس آمدنیوز، فرصتی برای ارائه اطلاعات فراهم شد. روح الله ماجرای 63 حساب قوه قضاییه و اتهام سعید طوسی را جرات بیان کرد. اعتراضات دی 1396، نقطه عطف کاری روح الله بود.

پس از حذف کانال آمدنیوز، کانال صدای مردم جایگزین شد. روح الله زم در مهر 1398 در سفر به عراق بازداشت شد و به ایران منتقل شد. روح الله در تیر 1399 در دادگاه عمومی به ریاست ابوالقاسم صلواتی به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم گردید.

معرفی مستند پسر ملا

مستند پسر ملا
مستند پسر ملا

ماه های پایانی زندگی روح الله زم در قالب مستندی به نام پسر ملا به نمایش درآمده است. مستند روح الله زم برای اولین بار در سینماهای سوئد منتشر شد. این مستند به کارگردانی ناهید پرسون سروستانی، مستندساز ایرانی تبار مقیم سوئد تهیه شده است. ناگفته نماند که پیش از ساخت مستند امنیتی اطلاعاتی، ناهید پرسون سروستانی مستندهایی چون “چهار زن و یک مرد”، “انقلاب دزدیده شده من”، “ملکه و من” و “صدایم باش” را ساخته و ارائه کرده است. مستندهای ناهید پرسون سروستانی در جشنواره های بین المللی مختلف حضور داشته است. تمام مستندهای این کارگردان با موضوع سیاسی و اجتماعی، تحولات تاریخ معاصر ایران ارائه شده اند. موقعیتی برای ناهید پرسون سروستانی فراهم شد که در کنار خانواده زم قرار بگیرد و لحظات کم نظیری از زندگی و فعالیت این روزنامه نگار افشاگر را ثبت نماید.

مستند دستگیری روح الله زم، روند فعالیت و تماس افراد با روح الله در اجرای عملیات دستگیری وی را به تصویر می کشد. فعالیت های تلگرامی روح الله زم در میانه دهه 90 در ایران، فوق العاده بحث برانگیز و جنجالی بود. مقامات جمهوری اسلامی، روح الله زم را عاملی در ایجاد اعتراضات دی ماه 1396 معرفی کردند. مستند امنیتی اطلاعاتی پسر ملا، روش های کسب اطلاعات روح الله زم از عوامل داخلی را به تصویر کشیده است. برخی از این عوامل، خود را مسئولان حکومت یا نزدیکان آن ها، معرفی می کنند و سپس بدون ذکر نام و مشخصات، اطلاعاتی راجع به فسادهای اقتصادی حکومت می دهند.

سایر ماجراهای مستند روح الله زم

در بخشی از مستند پسر ملا شاهد خوش باوری و اعتماد روح الله زم به تماس افراد ناشناس هستیم. ناهید پرسون سروستانی برای درک بهتر اوضاع روح الله زم به کردستان عراق سفر کرد و با علی جوانمردی، روزنامه نگار افشاگر دیگری، ملاقات کرد. علی جوانمردی با روح الله زم ارتباط خوبی داشت و دانسته های خود را در اختیار ناهید پرسون سروستانی قرار داد. علت اصلی ساخت مستند پسر ملا، توجه رسانه های بین المللی به تحولات ایران و اخباری است که به صورت رسمی منتشر نمی شوند. یکی از چندین مستند سازمان اطلاعات سپاه که پر از چالش و بحث است، مستند روح الله زم می باشد که فوق العاده بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

مستند امنیتی اطلاعاتی دستگیری روح الله زم
مستند امنیتی اطلاعاتی دستگیری روح الله زم

در حین ساخت مستند روح الله زم، دوستان و آشنایان و همکاران ناهید پرسون سروستانی بارها به وی هشدار دادند که ساخت این مستند را متوقف کند تا در آینده دچار مشکل نشود. با پخش برنامه “ایستگاه پایانی دروغ” از تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی، ناهید پرسون سروستانی ساخت مستند را متوقف نمود. پس از بازداشت روح الله زم، ناهید پرسون سروستانی، بار دیگر ساخت این مستند را از سر گرفت. بخشی از فیلم دستگیری روح الله زم بدون سانسور در مستند پسر ملا گنجانده شده است تا مخاطبان به وضوح، حقیقت را درک کنند. در مسیر ضبط این مستند با پدر روح الله، محمدعلی زم هم مصاحبه شد. مستند روح الله زم، فوق العاده شفاف و واضح ساخته شده و تمام حقایق را به تصویر کشیده است.

پیشنهاد فیلم مستند

انقلاب

مشاهده و دانلود

دانلود فیلم پسر ملا

جهت دانلود فیلم پسر ملا می توانید عبارت “مستند پسر ملا دانلود” را در گوگل سرچ کنید. مستند روح الله زم در مهر 1402 از چند سینمای سوئد اکران شد و پس از آن، قرار می باشد که از شبکه های تلویزیونی چند کشور اروپایی اعم از سوئد و آلمان پخش شود. ناهید پرسون سروستانی امیدوار است که در آینده، مستند روح الله زم از شبکه های فارسی زبان خارجی (ماهواره ای) پخش گردد و در معرض تماشای عموم مردم ایران قرار گیرد. مستند روح الله زم حدودا 25 دقیقه (24 دقیقه و 37 ثانیه) می باشد. مخاطبان می توانند فیلترشکن خود را روشن کنند و از طریق یوتیوب، این مستند را تماشا کنند.

ناگفته نماند که علاوه بر روح الله و دوستان و همکارانش، خانواده وی هم در مستند حضور دارند و حرف های مهمی را می زنند. این مستند به دلایل امنیتی و سیاسی در ایران بدون فیلترشکن و بدون محدودیت قابل تماشا و دانلود نیست! کاربران بایستی از طریق یوتیوب و وب سایت های خارجی، این مستند را تماشا کنند. تماشای این مستند، شوک بزرگی به مخاطب وارد می کند. از این رو، توصیه می شود که در هنگام تماشای این مستند، آرامش خود را حفظ کنید.

فیلم دستگیری روح الله زم بدون سانسور
فیلم دستگیری روح الله زم بدون سانسور
پیشنهاد فیلم مستند

انقلاب‌ ها

مشاهده و دانلود

تماشای مستند روح االه زم

در ادامه بخشی از این مستند را به صورت آنلاین تماشا کنید…

پرسش های پرتکرار درباره روح الله زم

نحوه دستگیری روح الله زم چگونه بود؟

در طرح فریب سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، افرادی در داخل کشور از نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی قرار شد در اربعین با روح الله زم در عراق دیدار کنند.

محل دفن روح الله زم در بهشت زهرا کجاست؟

بهشت‌زهرا، قطعه ۳۲۰، ردیف ۵۷


سایت دانلود مستند

سایت تی‌وی مستند امکان دانلود مستندهای متفاوت را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

تی‌وی مستند با یک آرشیو گسترده که یک منبع بزرگ برای دانلود مستند به حساب می‌آید یک مرجع مناسب برای تهیه‌ی این گونه از فیلم‌ها است. علاقه‌مندان به فیلم‌های مستند می‌توانند انواع ژانرهای مورد نظر خود را در این سایت پیدا کنند. شما نیز برای یافتن مستند مورد علاقه‌ی خود می‌توانید به بخش‌های مختلف سایت تی‌وی مستند مراجعه کنید.


عبارات کلیدی این نوشته : روح الله زم, روح الله زمانی, روح الله زم سعید طوسی, روح الله زم و احمدی نژاد, روح الله زم قبر, روح الله زمانی و طناز طباطبایی, روح الله زم و رضا پهلوی, روح الله زم و علی رضوانی, روح الله زم در دادگاه, روح الله زم در گاندو, روح الله زم در کدام قطعه دفن شد, روح الله زم در گاندو 2, روح الله زم در مورد خامنه ای, قبر روح الله زم در بهشت زهرا, قطعه روح الله زم در بهشت زهرا, روح الله زم جمهوری اسلامی, جزئیات روح الله زم, جزئیات دستگیری روح الله زم, پدر روح الله زم عکس جدید, جزئیات نحوه دستگیری روح الله زم, سید جواد شهرستانی روح الله زم, جلسه دادگاه روح الله زم, آخرین جلسه دادگاه روح الله زم

TVmostanad
TVmostanad

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید. در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد. برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره تی وی مستند

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید.

در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد.

برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

بقیه شو اینجا بخون…

آخرین مطالب بلاگ