مستند من جورجینا هستم

معرفی مستند I Am Georgina زندگی همسر رونالدو و دانلود مستند من جورجینا هستم با زیرنویس فارسی بدون سانسور و حذفیات
مستند من جورجینا هستم
فهرست مطالب

مستند من جورجینا هستم در مورد زندگی جورجینا رودریگز ساخته است. جورجینا همسر کریستیانو رونالدو است که در زندگی شخصی اش فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است. وی هم اکنون در کنار رونالدو و فرزندانش زندگی آرام و بدون حاشیه ای دارد.

نقد و بررسی مستند من جورجینا هستم

مستند من جورجینا هستم جزو مستندهای جذاب و پرطرفدار است. در این مستند بخش هایی از زندگی جورجینا برای مخاطبان به تصویر کشیده می شود. علاوه بر این بخش هایی از مستند من جورجینا هستم درباره زندگی شخصی جورجینا و رونالدو است.

مستند من جورجینا هستم
مستند من جورجینا هستم

مروری بر زندگی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز جزو مدل های مشهور در سراسر جهان است وی در 27 ژانویه سال 1994 چشم به جهان گشود. جورجینا علاوه بر اینکه مدل است در رده رقصنده های حرفه ای نیز قرار دارد.

جورجینا در یکی از مغازه های برند معروف گوچی مشغول به کار بود که در این مغازه برای اولین بار رونالدو را ملاقات کرد. چندین روز بعد آن ها دوباره یکدیگر را در مراسمی که مربوط به معرفی یک برند دیگر بود ملاقات کردند. بنا بر گفته های جورجینا همه چیز بین وی و رونالدو با سرعت زیادی رخ داد.

جورجینا رودریگز و رونالدو هم اکنون نامزد هستند ولی هیچ تاریخ دقیقی برای ثبت ازدواج رسمی شان مشخص نکرده اند. آن ها در سال 2022 منتظر متولد شدن فرزندان دوقلوی خود بودند که نوزاد پسرشان را از دست دادند ولی نوزاد دختر آن ها در صحت و سلامتی کامل متولد شد.

با توجه به مستند من جورجینا هستم می توان گفت که زندگی رونالدو و جورجینا زمانی که نوزاد پسرشان را از دست دادند غم انگیز شد. در این مستند جورجینا در مورد لحظه غم انگیز از دست دادن نوزادش نیز سخن گفته است.

مستند من جورجینا هستم
مروری بر زندگی جورجینا

سری کامل مستند من جورجینا هستم

مستند من جورجینا هستم در دو فصل مختلف ساخته شده است. اولین فصل این مستند در حدود 190 کشور مختلف پخش شد. مستند جورجینا در مدت زمانی کوتاهی توانست در فهرست ده برنامه پرطرفدار قرار بگیرد. رونالدو در قسمت هایی از سری اول مستند جورجینا حضور داشت. در فصل دوم این مستند بیشتر تمرکز روی مادر شدن جورجینا است.

زندگینامه جورجینا
زندگینامه جورجینا

بررسی فصل اول مستند جورجینا

جورجینا رودریگز قبل از اینکه نامزد رونالدو شود زندگی بسیار ساده و معمولی داشت. وی در روستایی کوچک در شمال اسپانیا با پدر و مادرش زندگی می کرد. او در کودکی علاقه زیادی داشت که رقصنده باله شود. ولی پدر و مادر جورجینا توانایی پرداخت هزینه کلاس های رقص را نداشتند به همین دلیل وی رویای رقصنده باله را برای همیشه کنار گذاشت. جورجینا در دوران نوجوانی در جست و جوی کار در زمینه مد و فشن بود.

همه این را می دانستند که جورجینا دختری بلند پرواز است و این خصوصیت اخلاقی وی مشابه رونالدو بود. رونالدو و جورجیا از همان دوران کودکی و نوجوانی به دنبال راهی برای رسیدن به رویاهایشان بودند.

کارگردان مستند من جورجینا هستم بعد از اکران این مستند گفت:

” بعد از ساخت سری اول مستند جورجینا من هیچ شکی برای ساخت سری دوم این مستند نداشتم، بدون تردید پیدا کردن فردی که بتواند مانند جورجینا جلوی دوربین در مورد زندگی و گذشته اش به راحتی حرف بزند بسیار دشوار است.”

وی در ادامه افزود:

” بدون تردید جورجینا در زندگی اش با اتفاقات پیچیده ای روبرو شده است و هر فردی بعد از مشاهده مستند این موضوع را درک می کند. جورجینا با سخاوت بیش از حد و واقع بینی که دارد توانسته است با دشوارترین مشکلات کنار بیاید.”

بررسی سری اول مستند جورجینا
بررسی سری اول مستند جورجینا

بررسی فصل دوم مستند من جورجینا هستم

در سری دوم مستند من جورجینا هستم لحظات غم و ناراحتی شدید وی به تصویر کشیده است. جورجینا از سوگ نوزادش رنج می برد که این اتفاق ممکن است برای هر فردی رخ دهد. شایان ذکر است که در بخش هایی از سری دوم مستند مخاطب می تواند لحظات فرح بخشی را نیز مشاهده کند.

جورجینا در سری دوم مستند من جورجینا هستم درباره رنجی که پس از مرگ نوزادش متحمل شده است صحبت می کند و اشک می ریزد. وی در بخشی از مستند می گوید:

” زندگی بسیار سخت است ولی همچنان ادامه دارد. من دلایل بسیار زیادی برای قوی بودن و ادامه دادن زندگی ام دارم.”

جورجینا در این مستند از شریک زندگی اش (رونالدو) به خاطر اینکه در تاریک ترین لحظات زندگی اش به وی کمک کرده است سپاسگزاری می کند. وی همچنین می گوید:

” کریس مرا به شدت تشویق کرد تا بتوانم در این دوران به تعهداتم در زندگی پایبند باشم. کریس همواره به من می گفت به زندگی ات ادامه بده تا بهبود پیدا کنی.”

وی در قسمتی از مستند من جورجینا هستم می گوید:

” هم اکنون اولویت من در زندگی ام همسر و فرزندانم هستند. من برای وجود خانواده ام بسیار خوشحال و سپاسگزارم.”

در این مستند لحظاتی از جشن تولد 28 سالگی جورجینا رودریگز به تصویر کشیده شده است. در این بخش از مستند سورپرایز شدن جورجینا توسط رونالدو نمایش داده می شود. رونالدو برای سورپرایز کردن شریک زندگی اش در روز تولدش هزینه زیادی کرد تا تصویر جورجینا روی برج خلیفه به نمایش درآید. در این رابطه جورجینا می گوید:

” سورپرایز کردن من در آن شرایط دشوار بود ولی کریس واقعا باهوش و خلاق است. کریس واقعا مهربان و خوب است و او عشق زندگی ام است.”

در بخشی از مستند نیز از جورجینا در حالی که مشغول تتو است فیلمبرداری شده است. این بخش مربوط به روزهای بعد از دست دادن نوزاد پسرش است.

مستند من جورجینا هستم
جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز در بخشی از مستند می گوید به نظر من کار کردن ضروری است. او در بخشی از مستند می گوید:” من همیشه احساس می کنم مادری فوق العاده هستم و یک زن فوق العاده هستم. من یک زن هستم، دوست هستم و من جورجینا هستم.”

در قسمتی از مستند من جورجینا هستم وی با خواننده معروف اسپانیایی به نام رزالیا که ترانه سرا نیز هست ملاقات می کند. این خواننده معروف می گوید از مشاهده سری اول مستند من جورجیا هستم نهایت لذت را بردم. وی در آن لحظه جورجینا را در آغوش می کشد و می گوید:

” فیلم زندگی ات را تماشا کردم و آن را بسیار دوست داشتم.”

مستند من جورجینا هستم
سری دوم مستند جورجینا

مستند من جورجینا هستم جزو مستندهای انگیزشی و آموزنده می باشد. پس از مشاهده این مستند بدون تردید هر یک از مخاطبین به این درک خواهند رسید که زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد و در برابر مشکلات و رنج های طاقت فرسا نباید تسلیم شد. بدون تردید هر انسانی می تواند با امید، سپاسگزاری و واقع گرا بودن با مشکلات مبارزه کند. همچنین این مستند برای ما این پیغام را دارد که برای رسیدن به اهداف بزرگ باید تلاش مستمر داشت و همواره امیدوار بود.

دانلود مستند من جورجینا هستم با زیرنویس فارسی بدون سانسور

برای دانلود این مستد کافیست روی دکمه زیر کلیک نموده و آن را به صورت آنلاین از نماوا تماشا یا دانلود نمایید:

پرسش های پرتکرار پیرامون جورجینا رودریگز

رونالدو و جورجینا رودریگز چگونه آشنا شدند؟

رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، از سال ۲۰۱۶ با او در رابطه است.

عمل های زیبایی جورجینا رودریگز و راز زیبایی او در چیست؟

جراحی بینی، پروتز سینه، پرکننده‌ صورت، لیفت باسن برزیلی با نام BBL و بوتاکس از جمله عمل هایی بود که فاش شد. به نظر می رسد که چانه جورجینا نیز جراحی پلاستیک شده است.

سایت دانلود مستند

سایت تی‌وی علاوه بر دانلود مستند های فوتبالی نظیر بیرو و مستند من جورجینا هستم، امکان دانلود مستندهای متفاوت را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

TVmostanad
TVmostanad

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید. در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد. برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره تی وی مستند

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید.

در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد.

برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

بقیه شو اینجا بخون…

آخرین مطالب بلاگ