مستند زندگی پس از زندگی + دانلود همه قسمت ها

مستند زندگی پس از زندگی و بررسی تجربه های نزدیک به مرگ یا NDE در صدا و سیما + لینک دانلود همه قسمت ها به صورت کامل
مستند زندگی پس از زندگی
فهرست مطالب

مستند زندگی پس از زندگی جزو برنامه های تلویزیونی ایرانی ویژه افطار است. این مستند اولین بار در رمضان سال 1399 پس از افطار از شبکه 4 پخش می شد. در سال های 1400 و 1401 نیز فصل دوم و سوم این مستند ساخته شد. در رمضان سال 1402 نیز فصل چهارم این مستند نمایش داده شده است.

مستند زندگی پس از زندگی درباره چیست؟

در مستند زندگی پس از زندگی به بررسی تجربه های نزدیک به مرگ پرداخته شده است. فصل اول این مستند پس از ساخت با استقبال افراد زیادی مواجه شد. فصل دوم و سوم مستند نیز جزو پرمخاطب ترین برنامه های قبل از افطار به شمار می رود.

مستند زندگی پس از زندگی
بررسی مستند زندگی پس از زندگی

عباس موزون در 24 اسفند ماه سال 1352 در شهرستان دزفول متولد شد. وی کارگردان، مستندساز، تهیه کننده، شاعر، مترجم، پژوهشگر و نویسنده است. عباس موزون فارغ التحصیل از دانشگاه مهندسی تکنولوژی و سینما است و مدرک تحصیلی اش کارشناسی ارشد سینما و دکترا رشته مدیریت می باشد.

مستند زندگی پس از زندگی در مورد علم ماوراء و مرگ است به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی مخاطبان این مستند افزایش پیدا کردند. عباس موزون نیز به دلیل ساخت این مستند پربیننده معروف شد.

عباس موزون در مورد ساخت مستند زندگی پس از زندگی و تاثیر آن بر همسر و فرزندانش می گوید:

” خانواده ام در طول 4 سال همراه من بودند. همه اعضای خانواده حتی فرزند کوچک ترم نیز تحت تاثیر این مستند قرار گرفته اند. فرزند کوچک ترم همیشه می گوید بعد از مرگ روح از بدن ما خارج می شود و به آرامش ابدی می رسیم.”

وی همچنین درباره این مستند می گوید:

“روحیه خانواده ام جزو بزرگ ترین هزینه هایی بود که من برای ساخت این مستند صرف کردم.”

مستند زندگی پس از زندگی
کارگردان برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی

دلیل ساخت مستند زندگی پس از زندگی چیست؟

عباس موزون 4 تا 5 سال از عمرش را وقف ساخت مستند زندگی پس از زندگی نمود. با دیدن مستندی که ساخت ریموند مودی بود جرقه ساخت این مستند در ذهن وی زده شد. ریموند مودی پایه گذار تجربه های بعد از مرگ است وی همچنین روانپزشک آمریکایی می باشد.

عباس موزن برای ساخت این برنامه تلویزیونی مطالعه های زیادی داشت و کتاب های مختلف روانشناسی و دینی را که در مورد برزخ بود مطالعه می کرد. او همیشه این آرزوی بزرگ را داشت که مستندی را با موضوع تجربه مرگ موقت به کمک تجربه گرانی که در کشور ایران زندگی می کنند بسازند.

مستند زندگی پس از زندگی
دلایل ساخت برنامه زندگی پس از زندگی
پیشنهاد فیلم مستند

بهشت و جهنم

مشاهده و دانلود

بررسی برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی

مستند زندگی پس از زندگی درباره زندگی افرادی است که تجربه مرگ موقت را داشته اند و روح از بدن آن ها خارج شده است و توانسته اند عالم برزخ را به صورت کامل درک کنند.

کارگردان این مستند می گوید مهمانان این برنامه از 70 فیلتر مخصوص راستی آزمایی نظیر کیفیت تجربه، وجود شاهد دوم و… عبور داده می شوند. از بین تعداد سوژه های زیاد تنها کسانی به عنوان مهمان برنامه انتخاب شده اند که تجربه آن ها واقعی تر بوده است.

در برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی برای بررسی تجربه مهمانان از حدود 12 کارشناس نظیر اساتید حوزه، دو پروفسور آلمانی، اساتید موبد زرتشتیان ایران، متخصصان بیهوشی، پزشکان و… کمک گرفته شده است. شایان ذکر است که برخی از کارشناسان درباره زندگی پس از مرگ کتاب هایی را نیز نوشته اند.

کارگردان این مستند از 25 سال قبل از ساخت زندگی پس از زندگی به موضوعاتی که درباره تجربه نزدیک به مرگ بودند علاقه زیادی داشت. وی از همان زمان پژوهش هایی را در این زمینه انجام می داد. از سال 1395 به بعد عباس موزون اولین همایش را درباره تجربه نزدیک به مرگ در شهر یزد برگزار نمود.

مستند زندگی پس از زندگی
برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی

وی همایش های مختلفی را در نقاط مختلف ایران برگزار کرد و توانست سوژه های برنامه را همین همایش ها انتخاب کند. بعد از اینکه عباس موزون تصمیم گرفت این مستند را به صورت تصویری بسازد با شبکه های مختلف تلویزیونی نظیر شبکه یک، شبکه افق، شبکه قرآن و شبکه چهار مشورت کرد. تمامی این شبکه ها برای ساخت مستند زندگی پس از زندگی دچار تردید بودند به همین دلیل وی تصمیم گرفت به کمک سرمایه شخصی اش مستند را بسازد. پس از مدتی شبکه چهار موافقت کرد که میزبان این برنامه تلویزیونی باشد.

فصل اول مستند زندگی پس از زندگی که ساخته شد توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرد. فصل دوم نیز پس از نمایش به میزان20 درصد رشد مخاطب داشت. در شبکه های اجتماعی نیز این مستند مخالفان و موافقان جدی نیز دارد.

دلیل انتخاب نام زندگی پس از زندگی برای این مستند چیست؟

کارگردان و تهیه کننده این مستند تمایلی به استفاده از نام مرگ برای انتخاب نام مستند نداشت. در نتیجه به اصرار آقای موزون نام این مستند زندگی پس از زندگی انتخاب شد.

مستند زندگی پس از زندگی
بررسی انتخاب نام برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی

دلیل اهمیت تماشای مستند زندگی پس از زندگی

مرگ و عالم برزخ جزو موضوعاتی است که اغلب انسان ها دوست دارند در مورد آن اطلاعاتی را کسب کنند. مشاهده مستند زندگی پس از زندگی برای افرادی که تمایل دارند از نظر معنوی بیدار شوند مناسب است. این مستند در قسمت های مختلفی ساخته شده است که در هر قسمت هر مهمان تجربه خود را به صورت واقعی بیان می کند.

در واقع با مشاهده این مستند می توان تا حدودی عالم برزخ و زندگی پس از مرگ را درک کرد. در نتیجه تماشای این مستند برای افراد در رده سنی مختلف مناسب است. علاوه بر این اگر شما سوالات زیادی در رابطه با عالم برزخ و مرگ دارید می توانید پاسخ آن را از بین تجربه های مرگ موقت پیدا کنید. شایان ذکر است که بیان تجربه های مرگ موقت در این مستند برای مخاطب جذابیت زیادی دارد ولی سازندگان مستند در این راه مسئولیت زیادی را برعهده داشتند. شما همراهان عزیز را به مشاهده این مستند دعوت می کنیم تا بتوانید از تجربه مرگ موقت افراد مختلف اطلاعاتی را کسب کنید.

پیشنهاد فیلم مستند

خدا کیست؟

مشاهده و دانلود

دانلود همه قسمت های مستند زندگی پس از زندگی

برای دانلود همه قسمت های این مجموعه تلویزیونی به صورت کامل روی دکمه زیر کلیک نمایید:

پرسش های پرتکرار درباره برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی

سوژه های مستند زندگی پس از زندگی چه افرادی هستند؟

عباس موزن برای پیدا کردن سوژه های این مستند حدود چهار سال پژوهش انجام داد. مهمانان مستند زندگی پس از زندگی از نقاط مختلف جهان و کشور ایران انتخاب شده اند.

مدت زمان برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی چقدر است؟

مدت زمان مستند زندگی پس از زندگی حدود 60 تا 90 دقیقه است. این مستند در 30 تا 33 قسمت ساخته شده است. هر یک از قسمت های مختلف این مستند مخاطبان زیادی دارد.

کارگردان برنامه زندگی پس از زندگی کیست؟

کارگردان و تهیه کننده مستند زندگی پس از زندگی عباس موزون است. اجرای این برنامه نیز توسط عباس موزون انجام می شود.

دانلود جدیدترین فیلم های مستند

در صورتی که علاقه‌مند به دانلود انواع دیگر مستند هستید به سایر بخش‌های سایت تی‌وی مستند مراجعه کنید. سایت تی‌وی مستند با یک آرشیو عظیم یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانلود مستند است. سایت TVmostanad با تقسیم بندی مستندها به دسته بندی های موضوعی زیر کار شما برای دانلودهای مستند دلخواه خود را راحت‌تر کرده است:

برای انتخاب مستند مورد علاقه‌ی خود به بخش‌های های بالا مراجعه کنید.

سایت تی‌وی مستند سابقه‌ی چندین و چند ساله در عرضه‌ی آثار مستند دارد و شما برای دانلود مستند دلخواه خود می‌توانید به بخش‌های مختلف سایت مراجعه کنید.

TVmostanad
TVmostanad

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید. در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد. برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره تی وی مستند

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید.

در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد.

برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

بقیه شو اینجا بخون…

آخرین مطالب بلاگ