مستند طلا خون + دانلود فیلم زن قاتل سریالی

دانلود فیلم مستند طلا خون + نقد و بررسی کامل مستند زن قاتل سریالی | طلاخون روایتی جنجالی و متفاوت از زندگی مهین قدیری بدون سانسور و کامل!
مستند طلا خون + دانلود فیلم زن قاتل سریالی
فهرست مطالب

مستند طلا خون یکی از مستندهای چالش برانگیز، جنجالی و منحصر بفرد است که با به تصویر کشیدن یک قاتل زن سریالی، روایتی خیره کننده را برای مخاطبین به ارمغان آورده است. یکی از ویژگی‌های خاص در این فیلم، ساخته شدن آن بر اساس واقعیت است. قاتل سریالی فیلم طلا خون طعمه‌های خود را از قبل انتخاب می‌کرد. در این فیلم بسیاری از زنان مختلف طعمه‌ی زن قاتل شده و جان خود را از دست داده‌اند.

این فیلم با کارگردانی خیره کننده‌ی ابراهیم شیبانی، جذابیتی تکرار نشدنی را برای مخاطبین به ارمغان آورده است. این فیلم به نوعی ساخته شده است که در هیچ سکانسی از فیلم نمی‌توان چشم از صفحه نمایش برداشت. نقش آفرینی تکرار نشدنی بازیگران نامی همچون: شهاب حسینی، بهار قاسمی، حسام منظور، محمد زارعی، ترنم کرمانیان، زری خوشکام و … جذابیت این فیلم را دو چندان نموده‌اند.

مستند طلاخون
فیلم طلا خون

مستند طلا خون کاری از ابراهیم شیبانی

مستند طلا خون از فیلم‌های ساخته شده در سال 1399 است که با تهیه کنندگی حسن کلامی و کارگردانی ابراهیم شیبانی، جز فیلم‌های برتر سال شناخته شد. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، این فیلم بر اساس بخشی از زندگی واقعی مهین قدیری ساخته شده است. قربانیان این فیلم زنانی هستند که هم سن مادر قاتل بوده‌اند. تمامی 5 زن با هدف زیارت به شهر قزوین سفر کرده و کیس مورد نظر قاتل شناخته می‌شدند. انتخاب بهار قاسمی برای اجرای نقش اصلی، بهترین و مناسب‌ترین گزینه به شمار می‌رود. چرا که قاتل نیز به واسطه‌ی برخورداری از چهره‌ی معصوم و چرب زبانی فوق العاده، توجه مقتولین را به سمت خود جلب می‌کرد.

در مستند طلا خون می‌توان شاهد حضور یک چهره‌ی خون آشام و قاتل در پشت چهره‌ی معصوم و دلنشین یک مادر بود. بله قاتل سریالی در این فیلم مادری جان به کف است که با سرسختی بسیار زیاد، زندگی و بچه‌های خود را به دندان می‌کشد تا شاید بتواند روزهای خوبی را تجربه کند. در ابتدای فیلم شاهد سپری شدن لحظات دشوار، مشمئز کننده و ملال آور یک زن هستیم که با وجود مشکلات مختلف، همچنان پر انرژی و پرشور است. در حالی که واقعیت چیز دیگریست. به تصویر کشیدن شخصیت اصلی این فیلم کاری دشوار است که کارگردان فیلم به خوبی از پس آن بر آمده است.

خلاصه‌ی فیلم طلا خون

فیلم مستند طلا خون یک مستند: معمایی، جستجوگرانه، پرتره و همچنین بازسازی شده می‌باشد که با رمز گشایی از سوی مخاطبین مواجه خواهد بود. در این فیلم می‌توان شاهد قتل‌های حساب شده‌ای بود که هر کدام از آنها با برنامه ریزی‌های دقیق انجام می‌پذیرفتند. در این فیلم چند نکته بسیار مهم وجود دارد که کارگردان بسیار به آن توجه نموده است. ماشین رنو، انتخاب سوژه در زیارتگاه، مسموم کردن سوژه، سرقت طلاها و برخی از نکات دیگر که در فیلم کاملا آشکار است. مادران بی گناهی که قربانی نقشه‌ی شوم این زن شدند هرگز نمی‌پنداشتند که روزی زنی با این چهره و با این زبان شیرین، قاتل آنها باشد.

در فیلم مستند طلا خون شاهد خلاقیت منحصر بفرد فیلمساز هستیم. در بیشتر فیلم‌های جنایی و معمایی زاویه دوربین بر روی مقام محاکمه کننده، قاضی و غیره است. اینبار اما زاویه دوربین متفاوت بوده و با به تصویر کشیدن زندگی قاتل و همچنین چرخش زاویه دوربین و روایت بسیاری از رویدادها، شاهد فیلمی متفاوت هستیم. این فیلم یک برداشت آزاد از زندگی شخصی زن قاتل است که ظاهر و حتی سبک زندگی او هرگز مخاطب را به سمت نگاه مجرمانه به وی ترغیب نخواهد کرد.

مستند طلا خون
قاتل سریالی

شناخت نقاط ضعف و قوت مستند طلا خون

با دانلود مستند طلا خون به یک ویژگی بسیار جذاب و تکرار نشدنی در این فیلم دست خواهید یافت. در این فیلم از هر گونه خشونت و خونریزی پرهیز شده است. در سکانس‌های این فیلم می‌توان شاهد نقش بی حد و حصر مادرانه‌ی قاتل بود که از کودک معلول خود به بهترین نحو محافظت می‌کند. حتی در یکی از سکانس‌ها، می‌توان شاهد آواز خواندن مادر برای کودک معلول خود بود. همچنین در سکانس‌های دیگر شاهد نقش پررنگ وی در خانه‌داری، تامین معاش خانواده و … نیز بود. این سکانس‌ها موجب می‌شود که یک چرایی عمیق و قابل توجه در ذهن مخاطب و بیننده ایجاد گردد. در بسیاری از نقدهای وارد شده به این فیلم، از این سکانس‌ها به عنوان رهایی از اثرات مخرب قتل‌ها یاد می‌شود.

در این فیلم می‌توان شاهد برخی از لحظه‌های جذاب بود که مخاطب با زن مظلوم و بی پناه همزاد پنداری می‌کند. در این فیلم می‌توان شاهد کاراکتر محمود بود که یکی از نکات منفی در فیلم به شمار می‌رود. این فیلم مخاطب را به چالش می‌کشد که آیا وجود سختی‌های زیاد، شخصیت محمود، دختر معلول و بسیاری از سختی‌های دیگر انگیزه‌ای برای جنایت خواهند بود؟!

مستند طلا خون
مستند طلا خون
پیشنهاد فیلم مستند

قتل بن لادن

مشاهده و دانلود

نقد و بررسی فیلم طلاخون

یکی از نکات بسیار مهم در فیلم مستند طلا خون این است که: در این فیلم انتخاب بازیگر بسیار تخصصی و حرفه‌ای انجام پذیرفته است. حضور بهار قاسمی و همچنین شهاب حسینی (پس از موفقیت قابل توجه در نقش پلیس در سریال پوست شیر) یکی از هوشمندانه‌ترین اتفاقات در این فیلم تلقی می‌گردد. در این فیلم می‌توان شاهد فوران بسیاری از خشونت‌های جنون آمیز بود که در پشت چهره‌ی معصومانه پنهان شده بود. نقش ناهید در این فیلم، القا کننده‌ی این موضوع مهم است که هیچ انسانی از ذات جانی و قاتل برخوردار نیست. یک فرد می‌تواند در کنار نقش بسیار آرام، پرشور و نشاط، مادر بودن و بسیاری از موارد دیگر، قاتل نیز باشد.

در این فیلم بر خلاف بسیاری از فیلم‌های دیگر، تنها به کلیات پرداخته نشده است. بلکه در این فیلم شاهد تکرار بسیاری از جزئیات نیز هستیم. به طور کلی می‌توان این فیلم را به دو قسمت تقسیم بندی نمود. در قسمت اول شاهد یک جایگاه مثبت برای ناهید هستیم که علی رغم مشکلات بسیار زیاد، همواره از پس زندگی بر آمده است. در حالی که با ورود به قسمت دوم فیلم، ناهنجاری‌ها، جنایات و نکات منفی بسیار زیادی از وی بازنمایی می‌شود که ذهن مخاطب را تا ساعت‌ها درگیر خود می‌نماید. این فیلم روایتگر یک زندگی پر آشوب، آشفته و ناهنجار بوده که بر آمده از داستان واقعی است. قتل پیرزن‌های ثروتمند، راهکاری است که وی برای ادامه‌ی زندگی خود از آن استفاده می‌کرد.


دانلود فیلم مستند طلاخون بصورت کامل

برای دانلود این فیلم مستند با کیفیت عالی و بصورت کامل و بدون سانسور روی دکمه زیر کلیک نمایید


پرسش های پرتکرار درباره مستند طلا خون

کارگردان فیلم سینمایی طلاخون کیست؟

طلاخون با نام سابق خورشید همچنان می‌درخشد فیلمی ایرانی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌کنندگی حسن کلامی محصول سال ۱۳۹۹ است.

موضوع فیلم مستند طلاخون چیست؟

فیلم سینمایی طلاخون برآمده از بخش‌هایی از داستان زندگی مهین قدیری است و بهار قاسمی بازیگر نقش اصلی طلاخون گفته که برای درک شخصیت او، مستند مهین را دیده‌است.


دانلود مستند قاتل قراردادی

مجموعه مستند قاتل قراردادی محصول مشترک کارگردان معروف (دیک ولف) و کمپانی (شد مدیا) است. این مجموعه به بررسی بعضی از پرونده های عجیب و مخوف قاتل های قراردادی و دنیای تاریک آنها می پردازد.

دانلود مستند قاتل قراردادی

این برنامه با نمایش تصاویری کمتر دیده شده نشان می دهد که چگونه روابط خوب و صمیمی عاشقان دلباخته و افراد نزدیک بهم ناگهان تغییر کرده و تبدیل به نقشه ی سو قتل می شود.

هر قسمت از این برنامه با داستانی مجزا پرونده ماموران مخفی را به نمایش میگذارد و بینندگان را با خود به دنیای واقعی تحقیقات و عملیات ضربت می برد تا قدم به قدم در دستگیری عاملان جنایت و در نهایت جلوگیری از وقوع یک قتل همراهشان باشند.


سایت دانلود مستند

سایت تی‌وی مستند امکان دانلود مستندهای متفاوت را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

 


عبارات کلیدی به کار رفته در این نوشته عبارتند از : داستان واقعی فیلم طلاخون, فیلم سینمایی طلاخون کامل, فیلم خون طلا, بیوگرافی همتا در فیلم طلا خون, دانلود فیلم طلا خون, نظرات در مورد فیلم طلا خون, بازیگر معلول طلاخون

TVmostanad
TVmostanad

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید. در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد. برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره تی وی مستند

ایده راه اندازی سایت تی وی مستند همزمان با راه اندازی شبکه manoto2 به ذهن ما رسید.

در همون روزهایی که شبکه منوتو ۲ بصورت ۲۴ ساعته فقط دمویی از مستند هایی که قرار بود در این شبکه پخش بشه رو نشون میداد.

برای همین از روز اول ما شروع به آرشیو کردن مستندهای این شبکه کردیم…

بقیه شو اینجا بخون…

آخرین مطالب بلاگ