مقالات اختصاصی

بهترین مستند های جهان

در معرفی بهترین مستند های جهان، پر طرفدارترین مستند ها در زمینه های مختلف علمی, تاریخی , سیاسی و ماوراء الطبیعه را به شما معرفی میکنیم.

همانطور که فیلم های سینمایی نمایانگر قوه تخیل قوی انسان می‌باشند، برترین مستندهای جهان هم نمایانگر میل شدید انسان‌ها به یادگیری هستند.

بهترین فیلم های مستند جهان با به نمایش درآوردن اسرار و رموز مختلف در تلاش هستند به ما یادآوری کنند که برای چه در این جهان به سر می‌بریم و هدف ما انسان‌ها روی این کره خاکی چیست؛ دانستن، دانستن و دانستن.

مستند‌ها بیشتر برای گروهای سنی بالای ۱۳ سال مناسب هستند. چرا که برخلاف فیلم‌ها نیاز به کنکاش و فهم موضوعات دارد، چیزی که در اکثر فیلم‌های سینمایی برای نگاه به آن نیاز نیست.

یکی از ژانرهای محبوب در بین تمامی آنها، ژانر حیات وحش است و مستد های راز بقا در صدر لیست پر طرفدارترین مستند های جهان قرار دارند. در ادامه برای دانلود بهترین مستندها با تی وی مستند همراه باشید…

برنامه های من و تو

دانلود بهترین مستند های جهان با دوبله فارسی

ما در تی وی مستند مجموعه ای از برترین مستند های جهان با دوبله فارسی را برای دانلود شما عزیزان گرداوری کرده ایم.

برای ورود به هر دسته بندی و دانلود مستند های معروف کافیست روی لینک های زیر کلیک کنید:

دانلود بهترین مستند های تاریخی و سیاسی

در این قسمت مجموعه ای بینظیر از بهترین فیلم های مستند تاریخی جهان که از شبکه های معروفی نظیر شبکه تاریخ History Channel , بی بی سی BBC و شبکه دیسکاوری Discovery Channel پخش شده اند را میتوانید دانلود نمایید. بهترین مستند های تاریخ که باید پیش از مرگ تماشا کنید را در این لیست پیدا خواهید نمود!

لازم به یادآوری میباشد با اینکه میتوانید بهترین مستند های سیاسی جهان را از این قسمت دانلود کنید، اما فیلم های مستند سیاسی مربوط به ایران که توسط شبکه منوتو ساخته شده اند نظیر مستند انقلاب ۵۷ , مستند شهبانو , مستند جشن های ۲۵۰۰ ساله و … با توجه به قوانین کشور,از این سایت قابل دانلود نمیباشد.

دانلود بهترین مستند های تاریخی و سیاسی

لیست بهترین مستند های علمی دنیا

مجموعه ای بینظیر از بهترین فیلم های مستند علمی جهان که از شبکه های معروفی نظیر شبکه نشنال جئوگرافی National Geographic , بی بی سی BBC و دیسکاوری Discovery Channel پخش شده اند را برای شما آماده دانلود کرده ایم.

فیلم های مستند علمی موجود در این لیست توسط شبکه تلویزیونی من و تو و نشنال جغرافی به زبان فارسی دوبله یا زیرنویس شده اند و برخی از آن ها ترکیبی از دوبله و زیرنویس فارسی هستند.

برخی از بهترین مستند علمی دوبله فارسی موجود در این مجموعه عبارتند از: مستند فضا, مستند جهان هستی, مستند چگونه ساخته شده, مستند کیهان, مستند کهکشان ها, مستند کاسموس, مستند کهکشان, مستند یک سنگ عجیب, مستند نجوم, مستند ذهن جستجوگر من دوبله فارسی و مستند زمین…

بهترین مستند های علمی

دانلود محبوب ترین مستند های جهان در حوزه توریسم, گردشگری و هتل داری

مجموعه ای از دیدنی ترین جاهای دنیا , شهرهای معروف و بناهای دیدنی تا بازدید از پشت پرده بزرگترین هتل های جهان. مجموعه هایی مناسب علاقه مندان صنعت توریسم و هتلداری در این قسمت آرشیو شده اند و میتوانید از دانلود و تماشای بهترین مستند جهان در زمینه جهانگردی و دیدنی های دنیا لدت ببرید.

بهترین مستند جهان در زمینه جهانگردی و دیدنی های دنیا

بهترین مستند های حیات وحش و راز بقا

فیلم های مستند حیوانات آفریقا از شکار شیرها تا جنگ و نبرد آنها, شکار حیوانات نظیر حمله شیر به بوفالو و صحنه هایی حیرت انگیز از شکار شیر و تمساح و ببر تا مرگبارترین و کشنده ترین حیوانات کنیا و ساوانا و سنگتی و دیگر مناطق بکر آفریقایی را در این مجموعه تماشا کنید!

بهترین مستند های حیات وحش و راز بقا

دانلود بهترین مستند های ماوراء الطبیعه

مستند های جنجالی و چالشی با موضوعاتی نظیر ارواح , جن و موجودات فرازمینی تا بیگانگان فضایی همراه با معماهایی که هنوز برای بشر حل نشده اند نظیر مثلث برمودا و تمدن گمشده آتلانتیک… قطعا مستند های موجود در این دسته بندی شما را پای تلویزیون میخکوب خواهد کرد!

بهترین مستند های ماوراء الطبیعه

بهترین مستند های شبکه من و تو

و در نهایت مجموعه بی نظیر از بهترین مستندها از سقوط هواپیما ها در مجموعه پیام اضطراری تا تربیت کودک در برنامه جوفراست, تماشای زندگی ثروتمندان تا معااملات بزرگ ملکی و مشاوره املاک با مستند این خانه چند خانه های رویایی با برادران اسکات… بهترین مستند های ماجراجویی نیز در این دسته جای گرفته اند. این مجموعه برای هر سلیقه ای مستندی دارد…

بهترین مستند های شبکه من و تو

اولین فیلم های مستند جهان

اولین مستندهای ساخته شده، بهترین مستند دنیا نبوده! این مستند به دلیل محدودیت‌های موجود، کمتر از یک دقیقه و در حال به تصویر کشیدن منظره‌ای خاص مانند حرکت قطار یا پهلو گرفتن کشتی‌ها بودند.

پس از سال 1900 میلادی سفرنامه‌ها رایج‌ترین نوع مستند بودند.

امروزه در قرن بیستم و با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، مستندهای زیادی با کیفیت‌های خیره‌کننده  اچ دی HD , فول اچ دی Full HD و حتی فور کی 4K ساخته و منتشر می‌شوند.

مستند سفر بزرگ
بهترین مستند های جهان

مستند سفر بزرگ + دانلود | the grand tour

مستند سفر بزرگ یا گرند تور در دسته مستندهای رانندگی و سرگرمی قرار دارد. سازنده این مستند ریچارد هموند میباشد + دانلود همه قسمت ها

مستند زلاتان
بهترین مستند های جهان

مستند زلاتان | نقد و بررسی + دانلود رایگان

ستاره مستند زلاتان آنقدر زندگی خاص و هیجان انگیزی دارد که بدون تردید شنیدن داستان زندگی وی ارزش شنیدن دارد. در ادامه به بررسی این مستند می پردازیم.

مستند من جورجینا هستم
بهترین مستند های جهان

مستند من جورجینا هستم

معرفی مستند I Am Georgina زندگی همسر رونالدو و دانلود مستند من جورجینا هستم با زیرنویس فارسی بدون سانسور و حذفیات

مستند ایلان ماسک
بهترین مستند های جهان

دانلود مستند ایلان ماسک

مستند ایلان ماسک فیلم زندگی یکی از ثروتمندترین مردهای جهان و داستان موفقیت های او در اسپیس ایکس، تسلا، توییتر، دوج کوین و … میباشد.

مستند بیرون از گهواره
بهترین مستند های جهان

مستند بیرون از گهواره + دانلود مستندهای تکامل

در این نوشته علاوه بر معرفی و دانلود رایگان مستند بیرون از گهواره به معرفی بهترین فیلم های دوبله فارسی درباره نظریه تکامل از میمون و شامپانزه به انسان طبق نظریه فرگشت یا تکامل داروین خواهیم پرداخت.

مستند سرزمین عسل
بهترین مستند های جهان

دانلود مستند سرزمین عسل | مقدونیه

مستند سرزمین عسل با موضوع زندگی یک زن میانسال که به کار پرورش زنبورها می‌پردازد، توسط دو کارگردان اهل مقدونیه‌ ساخته و نامزد اسکار شده است. در ادامه برای معرفی و دانلود این مستند با تی وی مستند همراه باشید…

دانلود کتاب صوتی و pdf و مستند دکترین شوک
بهترین مستند های جهان

مستند دکترین شوک نائومی کلاین + دانلود

با دانلود کتاب صوتی، pdf و مستند دکترین شوک نائومی کلاین با دوبله و زیرنویس فارسی بدون حذفیات و سانسور میبینیم چگونه برخی حوادث بزرگ که در جهان به وجود آمده در واقع برای خارج کردن سرمایه از دست توده‌ی مردم صورت گرفته است. در ادامه با تی وی مستند همراه باشید…

دانلود مستند جیهوپ
بهترین مستند های جهان

دانلود مستند جیهوپ

مستند جیهوپ در مورد یکی از خوانندگان گروه بی تی اس BTS ساخته شده است، در مستند بیوگرافی j-hope به معرفی این خواننده پرطرفدار کره ای از سن و اخلاق او تا فیلم جیهوپ و جیمین پرداخته شده که در ادامه میتوانید آن را از سایت بزرگ تی وی مستند به صورت رایگان دانلود نمایید.

دانلود مستند جنگل آمازون
بهترین مستند های جهان

دانلود مستند جنگل آمازون

در مستند جنگل آمازون با خطرناک ترین حیوانات وحشی جنگل های آمازون و حیات وحش ترسناک جنگل های هیرکانی اسرار امیز روبرو میشوید!

حیات وحش با کریس و مارتین
بهترین مستند های جهان

مستند حیات وحش با کریس و مارتین

حیات وحش با کریس و مارتین یک مستند آموزشی است که جامعه‌ی مخاطبش در بین کودکان است. این مستند توسط گروه رسانه‌ی برادران کرات ساخته شده است. هدف این مستند ارائه اطلاعات علوم زیست شناسی، بوم شناسی، جانورشناسی و… به کودکان میباشد.

مستند حیوانات وحشی آفریقا
بهترین مستند های جهان

مستند حیوانات وحشی آفریقا

مستند حیوانات وحشی آفریقا یکی از بهترین مستندهای حیات وحش است که میتوانید آنرا از سایت تی وی مستد بدون سانسور با دوبله فارسی دانلود نمایید.

مستند های تاریخی منوتو
بهترین مستند های جهان

مجموعه مستند های تاریخی منوتو

برخی از برنامه های دوبله شده توسط شبکه منوتو به صورت تک قسمتی یا دو قسمتی ارائه شده است.
این برنامه ها که در قالب ویژه برنامه دسته بندی شده اند نیز خود شامل موضوعات مختلف هستند.
ما برنامه های تاریخی و سیاسی این بخش را تحن عنوان ” مستند های تاریخی منوتو ” برچسب گذاری کرده ایم!

دانلود مستند سیاره ها - 1 از مجموعه سیاره ها با دوبله شبکه منوتو
بهترین مستند های جهان

دانلود بهترین فیلم های مستند نجوم، فضا، کهکشان ها و سیاره ها

در این مقاله بهترین مستند ها در زمینه نجوم , کیهان و فضا را به شما معرفی خواهیم کرد. این لیست با مستند سیاره ها شروع میشود. به مرور کامل تر شده و همواره جدید ترین مستند ها به ابتدای آن اضافه خواهند شد.

بهترین فیلم های آموزشی والدین + دانلود
بهترین مستند های جهان

راهنمای جامع بارداری , تولد و رشد کودک + فیلم

در این مطلب با معرفی بهترین فیلم های آموزشی راهنمای والدین از لقاح تا بارداری , دوران بارداری , بارداری دوقلو و مراحل رشد جنین تا تولد و سال های ابتدایی زندگی کودک در خدمت کاربرای عزیزمون هستیم.

بهترین مستند های جهان درباره هیتلر
بهترین مستند های جهان

بهترین مستند های جهان تا سال 2022 درباره هیتلر

در این مطلب نگاهی به بهترین مستندهای جهان با محوریت آلمان نازی در زمان رهبری هیتلر میپردازیم. مستندهای معرفی شده همگی از طریق سایت تی وی مستند با دوبله یا زیرنویس فارسی قابل دانلود هستند.

کامل ترین مقاله درباره مصر به زبان ساده
بهترین مستند های جهان

تمدن پر رمز و راز مصر باستان + فیلم مستند

مصریان چیزهای‌ بسیاری‌ به جامعه‌ی بشری‌ آموختند. آنها کشاورزانی‌ فوق‌العاده بودند، درباره‌ی آبیاری‌ و کانال‌کشی‌، اطلاعات و تجربیات بسیاری‌ داشتند. آنها بنیان‌گذار نخستین معابد ـ به مفهوم کلاسیک ـ بودند، ابداع‌کننده‌ی نخستین تقویم خورشیدی‌ جهان بودند (تقویم آنها با تغییراتی‌ اندک حتی‌ امروزه نیز قابل استفاده است) و مهم‌تر از همه مصریان نخستین جماعتی‌ بودند که دریافتند چگونه برای‌ استفاده‌ی نسل‌های‌ آینده سخنان خود را مکتوب کنند. در جهانی‌ که حرف بخشی‌ از باد هوا تلقی‌ می‌‌شد و ارزش ثبت کردن نداشت، این اختراع مصریان کم از کشف آتش نداشت.

روح چیست وو چگونه ارواح را احضار کنیم
بهترین مستند های جهان

روح و ارتباط با ارواح + فیلم مستند

کلمه روح بلافاصله تصور خاصی را در اذهان اکثر مردم به وجود می‌آورد و اگر چه شواهد زیادی برای اثبات وجود روح موجود نیست اما این باور عملاً بخشی از اعتقادات هر فرهنگی در جهان را تشکیل می‌دهد. ولی به ‌راستی روح چیست؟

تربیت کودک با جو فراست، متخصص تربیت فرزند
بهترین مستند های جهان

تربیت کودک با جو فراست، متخصص تربیت فرزند

در این نوشته میخواهیم در کنار معروف ترین متخصص تربیت کودک، جو فراست, نویسنده کتاب “مادر کافی” رفتار با کودک خود را بیاموزیم و به عنوان یک پدر و مادر نمونه تربیت فرزند خود را به بهترین شکل انجام دهیم!

دایناسور شناسی
بهترین مستند های جهان

دایناسور شناسی به روش تی وی مستند!

این مقاله مانند سایر نوشته های سایت تی وی مستند، همواره با جدیدترین اطلاعات در مورد دایناسورها بروز رسانی میگردد. نظرات خود را درباره این موجودات غول پیکر با ما در میان بگذارید و برامون بنویسید دوست دارید در بروزرسانی های بعدی؛ چه اطلاعاتی درباره دایناسورها را برایتان بازگو نماییم.

مروری بر مستند “ردپای هیتلر”
بهترین مستند های جهان

مروری بر مستند “ردپای هیتلر”

آیا واقعاً هیتلر در پناهگاه برلین درگذشت؟ مستند ردپای هیتلر این موضوع را بررسی میکند.

مجموعه مستند شکار هیتلر شواهد جدیدی را منتشر می کند که نشان می دهد هیتلر در سال 1945 مرگ را فریب داد و به آمریکای جنوبی فرار کرد.

شب نبرد حیوانات
بهترین مستند های جهان

شب نبرد حیوانات

مستند شب نبرد حیوانات بعد نمایشی و همین طور بخش مردانه‌ی UFC را به تصویر می‌کشد و علم پشت تاکتیک ها و سلاح های حاصل بدنسازی حیوانات که قهرمانان انسانی نمی توانند از آنها بهره ببرند را تجزیه و تحلیل می‌کند. هیچ مانعی وجود ندارد – همه چیز به سوی حیات وحش روانه می‌شود.

Cosmos
بهترین مستند های جهان

کاسموس

دانلود مستند کاسموس کارل ساگان، دانشمند بزرگ آمریکایی باعث شد تا بسیاری از مردم به علم و مستندهای علمی علاقه‌مند شوند.