مقالات اختصاصی

مستندهای ایرانی

دانلود مستند چرا سوریه
مستندهای ایرانی

مستند چرا سوریه + دانلود

مستند چرا سوریه به بررسی دلایل شروع بحران سوریه، از جمله منافع آمریکا و روسیه در انقلاب سوریه و واکنش بشار اسد به آن پرداخته است.

دانلود مستند غبار شبکه هامون
مستندهای ایرانی

مستند غبار شبکه هامون

مستند غبار شبکه هامون، دستگیری یکی از اعضای گروهک جیش العدل را به تصویر کشیده که قبل از انجام عملیات تروریستی، در فروردین 1402، دستگیر شد.

مستند این یک اعتراض است
مستندهای ایرانی

مستند این یک اعتراض است | جنبش های دانشجویی + دانلود مجموعه کامل

اگر بخواهیم به یکی از مستندهای پرچالش در این روزها اشاره کنیم که واقعیت‌های زیادی را بیان کرده است، قطعا می‌توان از مستند این یک اعتراض است یاد کرد. در این نوشتار ضمن معرفی و نقد مستند این یک اعتراض است میتوانید همه قسمتهای آن را به صورت کامل دانلود نمایید.

مستند بیرو
مستندهای ایرانی

مستند بیرو | فیلم زندگینامه علیرضا بیرانوند

برای دانلود مستند فوتبالی بیرو درباره بیوگرافی و زندگینامه علیرضا بیرانوند از تیم ملی فوتبال ولز انگلیس تا شکستن دماغ و مصدومیت این دروازه بان به همراه نقد و بررسی با تی وی مستند همراه باشید.

مستند سرزمین عسل
بهترین مستند های جهان

دانلود مستند سرزمین عسل | مقدونیه

مستند سرزمین عسل با موضوع زندگی یک زن میانسال که به کار پرورش زنبورها می‌پردازد، توسط دو کارگردان اهل مقدونیه‌ ساخته و نامزد اسکار شده است. در ادامه برای معرفی و دانلود این مستند با تی وی مستند همراه باشید…

دانلود مستند آسک
مستندهای ایرانی

دانلود مستند آسک

مستند آسک فیلمی از زندگی یک پیرمرد نابینا و بومی اهل خنج شیراز است که نیروی ماوراءالطبیعه تعبیر خواب را به دست آورده است. در ادامه با تی وی مستندهمراه باشید…

مستند مظنونین همیشگی
مستندهای ایرانی

مستند مظنونین همیشگی و جاسوسی فعالان محیط زیست

فیلم مستند مظنونین همیشگی به بررسی علت دستگیری برخی فعالین محیط زیست به جرم جاسوسی و تشکیل پرونده امنیتی برای آنها در جمهوری اسلامی میپردازد. در ادامه برای بررسی بیشتر این مستند با تی وی مستند همراه باشید.

مستند چاووش
مستندهای ایرانی

مستند چاووش از درآمد تا فرود

موضوع فیلم مستند چاووش در رابطه با کانون چاووش که یکی از بهترین گروه‌های موسیقی سنتی ایران بوده، می‌باشد و افرادی مانند محمدرضا شجریان در آن حضور دارند.

مستند پروفسور سمیعی
مستندهای ایرانی

دانلود مستند پروفسور سمیعی

مستندی از خلاصه بیوگرافی و زندگینامه پروفسور سمیعی، نوبت دهی، سایت و شماره واتساپ پروفسور سمیعی برای جراحی مغز و اعصاب که برای تولید آن مصاحبه‌هایی با نزدیکان پروفسور نیز انجام شده است. در ادامه امکان دانلود و تماشای آنلاین آن را برای شما فراهم نموده ایم.

مستند چشمان محافظ
مستندهای ایرانی

مستند چشمان محافظ و زندگی سردار سلیمانی + دانلود

مستند چشمان محافظ یک اثر در مورد بخشی از زندگی سردار سلیمانی می‌باشد که توسط بنیاد حفظ و نشر آثار سردار سلیمانی تولید شده است. در ادامه ضمن معرفی کامل این مستد لینک آن را برای دانلود رایگان برای شما قرار داده ایم. همچنین میتوانید به صورت آنلاین این مستند را تماشا نمایید.

دانلود مستند آورتین
مستندهای ایرانی

دانلود مستند آورتین درباره سردار قاسم سلیمانی

مستند آورتین یک اثر مهم در مورد زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی است، اکثر قسمت‌های مستند اورتین در جنوب شرق کشور می‌گذرد. در ادامه معرفی مستند اورتین میتوانید آن را بصورت آنلاین تماشا و نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.

دانلود همه قسمت های مستند سلاح ایرانی
مستندهای ایرانی

مستند سلاح ایرانی + دانلود همه قسمت ها

مستند سلاح ایرانی از جمله آثار تولید شده توسط مؤسسه‌ی روایت فتح است که میتوانید همه قسمت های آن را از اینجا دانلود نمایید. این مجموعه مستند نشان میدهد ارتقای توانایی تولید تجهیزات نظامی چگونه به دست آمده است.

دانلود مستند برای یک زندگی معمولی
مستندهای ایرانی

دانلود مستند برای یک زندگی معمولی

فیلم مستند برای یک زندگی معمولی داستان مهاجرت و زندگی ایرانیان در کشور ترکیه و جدیدترین ساخته جنجالی حسین شمقدری کارگردان «انقلاب جنسی» و «این رل» میباشد که میتوانید در ادامه این نوشته، هر دو قسمت آن را به صورت کامل و بدون سانسور با کیفیت عالی دانلود نمایید.

تاریخ

دانلود مستند هویدا

دانلود مستند هویدا شبکه من و تو به صورت کامل و بدون حذفیات | همه قسمت ها از زندگی کنار لیلا امامی تا حکم اعدام دادگاه صادق خلخالی

مستند به بهانه آزادی
مستندهای ایرانی

دانلود مستند به بهانه آزادی

دانلود مستند به بهانه آزادی مهدی نقویان به صورت کامل | اعتراضات سال 1401 مردم ایران در پی کشته شدن مهسا امینی و نقش علی کریمی و سایر هنرمندان و ورزشکاران در خیزش سراسری علیه جمهوری اسلامی

مستند شنود
ماوراءالطبیعه و متافیزیک

مستند شنود | ناگفته هایی از تجربه نزدیک به مرگ یک نیروی امنیتی

مستند صوتی شنود یک اثر تولید شده بر اساس واقعیت و اتفاقاتی که برای یک فرد واقعی پیش آمده است. داستان این فیلم حول اتفاقات و سرگذشت یک نیروی امنیتی می‌گذرد که تجربه‌ای نزدیک به مرگ داشته است.

مستند این رل ساخته شمقدری از تی وی مستند
مستندهای ایرانی

این رل | نقد و حاشیه های مستند جنجالی شمقدری + لینک دانلود

مستند این رل اخیراً توسط مؤسسه آرمان مدیا و به کارگردانی حسین شمقدری منتشر شده است. این مستند جنجالی و پر حاشیه, داستان جوانی مذهبی برای ر‌هایی از نیاز‌های جنسی را روایت می‌کند. در ادامه با تی وی مستند همراه باشید تا این فیلم را از زوایای گوناگون بررسی کنیم.